ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

نیاز آبپخش به دانشگاه علمی - کاربردی

امروزه شاهد فراگیر شدن مراکز آموزش عالی در سطح کشور و بالارفتن سطح سواد عموم افراد جامعه هستیم یک مرکز آموزش عالی در بخش آبپخش بیش از پیش نیاز می شود.

با توجه به شرایط جغرافیایی و وجود مراکز صنعتی مختلف در سطح استان می توان بهترین راه را ایجاد یک مرکز آموزش علمی - کاربردی در بخش دانست.

با دقت نظر به سهمیه ۵۰ درصدی استان برای به کار گیری نیروهای بومی در سطح مناطق پارس شمالی و جنوبی ، وجود مناطق ویژه اقتصادی و شهرک های صنعتی مختلف و ... در سطح استان نیاز به نیروی انسانی ماهر بیش از پیش است.

با کمی  دقت در شرایط جغرافیایی ، اقتصادی و صنعتی ،جغرافیایی و ... می فهمیم که یکی از راه های تامین نیروی انسانی ماهر افزایش سطح سواد نیروهای بومی است ، که با کمی دقت نظر به این نکته در می یابیم یکی از بهترین راه ها برای آمادگی نیروی انسانی ماهر ایجاد یک مرکز آموزش عالی ، علمی - کاربردی می باشد.

در حال حاضر بخش آبپخش چیزی قریب به ۲۵۰۰۰ نفر جمعیت و ۵۰۰۰ نفر دانش آموز دارد که با ایجاد یک مرکز آموزش عالی می توان زمینه را برای ادامه تحصیل تعدادی از دانش آموزان و همچنین ایجاد اشتغال برای جوانان کرد که می تواند باعث جلوگیری از مشکلات اجتماعی و روی آوری به مشاغل کاذب شود.  

                                                                                  

                                                                                  نوشته شده توسط مسعود باقری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد