ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

جلسه ساماندهی هیئت های مذهبی بخش آبپخش برگزار شد

به منظور برگزاری هر چه باشکوهتر ایام سوگواری سرور آزادگان جهان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع)جلسه ساماندهی هیئت های مذهبی بخش آبپخش با حضور بخشدار-ریاست شورای شهرومسولین هیئت ها در سالن کنفرانس شهرداری برگزار شد.

بخشدار آبپخش در این جلسه بر برگزاری باشکوه ایام سوگواری امام حسین(ع)تاًکید کرد وافزود:با ایجاد گروه های نا محسوس فعالیت هیئت ها در ایام عزاداری رصد می شود وپس از اتمام این ایام،هیئت های فعال مورد تشویق قرار خواهند گرفت.

کورش رستمی در بخش دیگری از سخنان خود از هیئت ها خواست برای مجالس روضه خوانی حتماً از روحانی تایید شده توسط سازمان تبلیغات استفاده شود ومراسمات راُس ساعت 30/23خاتمه یابد.

بخشدار آبپخش همچنین از وعاظ خواست در منبر خود در کنار ذکر مصیبت تا آنجا که امکان دارد از مسائل سیاسی- اقتصادی روز کشور نیز صحبت داشته باشند تا مرم از موضوعات روز کشور نیز باخبر شوند.ایشان در پایان از برگزاری همایش تجلیل از پیر غلامان حسینی در ماه صفر خبر داد.

در ادامه مصطفی رضایی رییس شورای شهر آبپخش در سخنانی بر کمک مالی به هیئت های کددار تاکید کرد و از بخشدار خواست تا آنجایی که امکان دارد هیئت های ثبت شده مورد حمایت قرار گیرند.

سپس حجه الاسلام ملکوتی مشاور فرهنگی بخشدار ومسئول دفتر فرهنگی مذهبی بخشداری به تشریح برنامه های بخش در دهه محرم پرداخت وافزود:روز هفتم محرم همایش شیرخوارگان حسینی ساعت 2بعدازظهر برگزار خواهد شد البته زمان دقیق این مراسم به اطلاع مردم خواهد رسید

هشتم محرم همایش شور حسینی یا بیعت جوانان با امام حسین(ع)ساعت 8صبح در محل شهدای گمنام با حضور همه هیئت های مذهبی شهر برگزار میشود

ایشان از خرید 200پرچم و25پرده 6متری برای سیاه پوش کردن شهر توسط شهرداری خبر داد. وی همچنین از برگزاری مراسم خیمه سوزان حسینی در عصر دهم محرم خبر داد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد