ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

نشریات راجع به درخواست های مردمی به اظهار نظر بپردازند

رییس مجمع نمایندگان استان بوشهر:| با توجه به نزدیک شدن سفر ریاست محترم جمهور به استان از نشریات تقاضا میکنم در خصوص درخواست های مردمی به اظهار نظر بپردازند

ندای آّبپخش/ مهندس ایوب پاپری مقدم نماینده مردم دشتستان در خصوص اظهار نظر های رسانه های استان این گونه بیان نمود: رسانه های استان باید با نشان دادن نقاط ضعف و قوت دولت بیان نموده و به تحلیل و اظهار نظر های روشن بپردازند .

ندای آّبپخش/با توجه به نزدیک شدن سفر ریاست محترم جمهور به استان بوشهر نماینده دشتستان از تمامی رسانه ها از جمله سایت ها و نشریات درخواست نمود به اظهار نظر درباره مطالبات مردم بپردازند.

 مهندس ایوب پاپری مقدم نماینده مردم دشتستان در خصوص اظهار نظر های رسانه های استان این گونه بیان نمود: رسانه های استان باید با نشان دادن نقاط ضعف و قوت دولت بیان نموده و به تحلیل و اظهار نظر های روشن بپردازند .

وی افزود : با توجه به اینکه قبل از هر سفر ریاست محترم جمهوری همراه با هیئت دولت ، در گام اول به بررسی نشریات و رسانه های استان از جمله سایت ها می پردازند می بایست روحیه جستجوگری رسانه ها فعالتر شده و تمام مشکلات مردم را با درنظر گرفتن انصاف به صورت نوشته و مکتوب در آورند و با رسانه هایی که در دست دارند به وظیفه اصلی خود که حمایت از مردم می باشد، بپردازند .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد