ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

جوابیه تربیت بدنی به پیشکسوتان

ندای آّپخش / پیرو خبر منتشر شده در سایت خبری ندای آبپخش اداره تربیت بدنی آبپخش به توضیحاتی در این رابطه پرداخت.


مسئول زمین چمن و سالن های ورزشی تربیت بدنی آبپخش در گفتگو با عضو هیئت تحریریه ندای آبپخش گفت:از لحاظ قانون تیم پیشکسوتان تیمی را شامل می شود که بازیکنان و کادر فنی آن را افراد 38 سال به بالا تشکیل دهند که حق بیمه سازمان تربیت بدنی را پرداخت کرده باشند

حسن نگهبان در ادامه اظهار داشت : بنا به دستورالعمل سازمان تربیت بدنی ادارات تربیت بدنی شهرها موظفند هفته ای 4 جلسه امکانات خود را در اختیار تیم های ورزشی پیشکسوتان قرار دهند ، این در حالی است که اداره تربیت بدنی آبپخش هفته ای 16 جلسه زمین چمن برای تیم فوتبال پیشکسوتان آبپخش در نظر گرفته است.

این مقام مسئول در ادامه افزود : اعضای فعلی تیم فوتبال پیشکسوتان آبپخش همگی شرایط سنی فوق را برخوردار نمی باشند و هیچ کدام حاضر به پرداخت حق بیمه سازمان تربیت بدنی نشده اند.

وی در ادامه افزود : بنا به دستورالعمل سازمان تربیت بدنی استفاده از امکانات ادارات تربیت بدنی شهرها اختیار دارند بنا به صلاحدید خود امکانات را به صورت رایگان در اختیار تیم های پیشکسوت قرار دهند ، همانطور که در حال حاضر بسیاری از ادارات شهرها امکانات خود را به صورت رایگان در اختیار تیم ا قرار نمی دهند.

نگهبان در ادامه خاطر نشان کرد : در صورت واجد شرایط بودن کلیه اعضای تیم پیشکسوتان آمادگی حمایت از تیم های پیشکسوتان را داریم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد