ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

عشق به امام حسین (ع) تمام‌نشدنی است

بازیگر برجسته و پیشکسوت تعزیه در استان بوشهر گفت: عشق به امام حسین (ع) تمام‌ناشدنی است.

تعزیه

ندای آبپخش / مهدی رضایی بعد از ظهر امروز در آیین برگزاری تعزیه روز عاشورا در محله اسعدی آبپخش  اظهار داشت: تعزیه و شبیه‌سازی در واقع ترسیم گوشه کوچکی از فداکاری و ایثار یاران امام حسین (ع) است و امکان به تصویر کشیدن همه ابعاد عاشورا به هیچ وجه امکان‌پذیر نیست.
وی افزود: یاران امام حسین (ع) در صحرای کربلا با لب تشنه و تنها به عشق حفظ اسلام و به عشق ولایت‌مداری در برابر ظالمان تاریخ ایستادند و با تقدیم خون خود به تمام تاریخ درس ایثار و مردانگی و رشادت دادند و وفاداری را با همه وجود معنا کردند و عشق به امام حسین (ع) تمام‌ ناشدنی است.
این بازیگر برجسته تعزیه استان بوشهر خاطرنشان کرد: استقبال بی‌نظیر مردم از این مراسم و حضور همیشگی مردم خداجو و خالص ایران اسلامی در مراسم‌های عزاداری سالار شهیدان در واقع نشان‌دهنده عمق علاقه و عشق مردم به امام حسین (ع) است و تمام جهانیان این ابراز علاقه را به خوبی درک کرده‌اند.
رضایی عنوان داشت: ما همواره عاشق ائمه اطهار (ع) هستیم و همیشه در مسیر ولایت فقیه زمان حرکت می‌کنیم و افتخار می‌کنیم که سربازان ولایت باشیم و در راه ولایت به شهادت برسیم.
وی در تشریح جزئیات تعزیه در استان ادامه داد: از روز پنجم محرم تاکنون همه روزه برنامه تعزیه‌خوانی داشته‌ایم و در نقاط مختلف استان بوشهر برنامه اجرا می‌کنیم و امیدوار هستیم که مورد قبول درگاه حق قرار گیرد.
این بازیگر پیشکسوت تعزیه یادآور شد: از مسئولان انتظار می‌رود که توجه خود را به مراسم‌های مذهبی و معنوی بیشتر کنند تا انگیزه بیشتری برای اجرای این برنامه‌ها در بین جوانان ایجاد شود.
بر اساس این گزارش، مراسم تعزیه روز عاشورا با حضور جمع کثیری از مردم استان بوشهر و با حضور هنرمندان برجسته تعزیه استان در میدان تعزیه آبپخش برگزار شد.
در این برنامه‌ها ابعاد مختلف حادثه عاشورا به تصویر کشیده شد و مجلس حربن یزید ریاحی، اسارت طفلان مسلم، فداکاری حضرت عباس (ع)، نماز ظهر عاشورا، شهادت یاران امام حسین (ع)، مجلس علی‌اصغر (ع) و شهادت سالار شهیدان به تصویر کشیده شد و مردم با حزن و اندوه به عزاداری پرداختند.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد