ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

سردار رزمجوالگوی مثال زدنی برای مدیران نظامی وغیر نظامی

سردار رزمجوالگوی مثالزدنی برای مدیران نظامی وغیر نظامی: من لباس سبز پاسداری را با هیچ پست و مقامی عوض نمی کنم 
ندای آبپخش /در پایان برنامه یکی از دانشجویان از سردار رزمجو پرسد می گویند در سال گذشته استانداری بوشهر به شما پیشنهاد شد و حتی معاون وزیر کشور هم با شما صحبت نمود و اصرار داشت شما این پست را قبول کنید چرا این پیشنهاد را رد نمودید رزمجو در پاسخ به این جمله کوتاه بسنده کرد که من لباس سبز پاسداری را با هیچ پست و مقامی عوض نمی کنم .

 

 

سردار رزمجوالگوی مثالزدنی برای مدیران نظامی وغیر نظامی: من لباس سبز پاسداری را با هیچ پست و مقامی عوض نمی کنم
ندای آبپخش /در پایان برنامه یکی از دانشجویان از سردار رزمجو پرسد می گویند در سال گذشته استانداری بوشهر به شما پیشنهاد شد و حتی معاون وزیر کشور هم با شما صحبت نمود و اصرار داشت شما این پست را قبول کنید چرا این پیشنهاد را رد نمودید رزمجو در پاسخ به این جمله کوتاه بسنده کرد که من لباس سبز پاسداری را با هیچ پست و مقامی عوض نمی کنم .

 

یکی دیگر از جلسات طرح بصیرت دانشجویی استان بوشهر این بار با حضور فرمانده منطقه دوم دریایی سپاه سردار رزمجو در سالن ابن سینای دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد.

سردار رزمجو در آغاز جلسه بعد از تسلیت به مناسبت ایام سوگواری امام حسین (ع) دانشجویان را دعوت به فرهنگ عاشورایی نمود و گفت: این فرهنگ شهادت و عاشوراست که نظام مقدس جمهوری اسلامی را مانا و استوار نگاه داشته است .

علی رزمجو در ادامه سخنان خودبه توضیحاتی در باره موقعیت حساس خلیج فارس پرداخت وابراز نمد که: خلیج فارس به نظر بسیاری از دانشمندان غربی چون میکندر و ماهان یکی از مهمترین نقاط جهان است و هرکشوری در دریانوردی مطرح است کشتی های آن کشور در خلیج فارس تردد می کند.

فرمانده منطقه دوم دریایی سپاه گفت : دنیای استکبار به دنبال آن است که خلیج فارس را نا امن کند تا تسلیحات خود را بفروشد و از آب گل آلود این منطقه منافع سیاسی و اقتصادی خود را بگیرد .

وی در ادامه به بیان توان نظامی ایران در منطقه پرداخت و گفت : من از همین جا اعلام می کنم که هیچ کشوری جرات دست اندازی به آبهای خلیج فارس را ندارد و نیروگاه اتمی نیز در سایه این امنیت به 99.5 درصد از آمادگی رسیده است و در آینده نزدیک به بهره برداری خواهد رسید تا در همسایگی خلیج فارس قدرت ایران اسلامی را به نمایش بگذارد .

درادامه رزمجو گفت : از قدرت و توان نظامی و ایمانی نیروهای ما همین بس که ناوهای غول پیکر آمریکایی در برابر قایق های تند رو عاشورا سپاه به شدت با هراس در منطقه تردد می کنند و دیگر خبری از آقایی آنها در خلیج فارس  نیست.

فرمانده ارشد سپاه استان در ادامه برنامه به سوالات دانشجویان بسیجی پاسخ گفت:ایشان در پاسخ به سوالی در رابطه با دلایل سپاه برای ورود در مسئله فتنه88 گفت : سپاه مولود انقلاب است و پاسدار انقلاب و یکی از وظایف آن پاسداری از حریم انقلاب و هرگاه وضعیت قرمز شود و حس شود که حریم انقلاب در خطر است سپاه وارد صحنه می شود .

در پایان برنامه یکی از دانشجویان از سردار رزمجو پرسد می گویند در سال گذشته استانداری بوشهر به شما پیشنهاد شد و حتی معاون وزیر کشور هم با شما صحبت نمود و اصرار داشت شما این پست را قبول کنید چرا این پیشنهاد را رد نمودید رزمجو در پاسخ به این جمله کوتاه بسنده کرد که من لباس سبز پاسداری را با هیچ پست و مقامی عوض نمی کنم


منبع: گام نیوز
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد