ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

جلسه شورای اداری بخش آبپخش با موضوع هدفمندی یارانه ها برگزار شد

  ندای آبپخش / جلسه شورای اداری بخش آبپخش با دستور کار هدفمندی یارانه ها به ریاست رستمی بخشدار و باشرکت مسئولین بخش ودکتر هاشمی فرد مدیر کل آموزش وپژوهش استانداری در مجتمع فرهنگی شهید روا  نمایندگی ارشاد و فرهنگ اسلامی بخش آبپخش برگزار شد.

بخشدار آبپخش در شروع جلسه ضمن عرض خیرمقدم به حاضرین از طرح هدفمند سازی یارانه ها به عنوان بزرگترین طرح اقتصادی تاریخ کشور یاد کرد وافزود:انشاءالله با همکاری ملت شریف ایران،نظام اسلامی از این امتحان بزرگ هم به سلامت عبور خواهد کرد.

کورش رستمی در سخنانی از مردم خواست با سعه صدر با این طرح بزرگ برخورد کنند و مطمئن باشند که رفاه عمومی آنها بهتر از قبل خواهد شد.

وی در ادامه یادآور شد: اگر کسانی بخواهند به هر نحو ممکن در اجرای این طرح اخلال ایجاد کنند با آنها برخورد قاطع خواهد شد و بازرسان بخشداری به محض دریافت گزارش مردمی پیگیری لازم را بدون اغماض خواهند کرد.

در بخش دیگری از این جلسه  مدیر کل آموزش وپژوهش استانداری از لزوم اجرای این طرح برای برقراری عدالت اجتماعی سخن گفت واعنوان داشت :دولت های پیشین هم قصد اجرای این طرح را داشتند ولی جراًت لازم برای اجرای آن را نداشتند. 

این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت :مهمترین دستاورد طرح هدفمندی یارانه ها اصلاح الگوی مصرف در جامعه است.

دکتر هاشمی فرد همچنین از نمایندگان دولت خواست بر چگونگی اجرای این طرح نظارت دقیق داشته باشند تا افراد سودجو نتوانند به مقاصد شوم خود برسند.

وی در پایان از مردم خواست در صورت مشاهده هر گونه مشکل در اجرای این طرح با تلفن 124تماس گرفته یا کتباٌ به بخشداری گزارش دهند تا برخورد لازم با متخلف صورت گیرد. 

در پایان جلسه امام جمعه آبپخش در سخنانی از طرح هدفمندی یارانه ها به عنوان جراحی بزرگ اقتصادی یاد کرد وافزود:این طرح مورد تایید مقام معظم رهبری است وهمه افراد جامعه باید دولت خدمتگذار را در اجرای هر چه بهتر این طرح بزرگ یاری دهند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد