ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

نـرخ نـان بـا اجـرای قـانون هدفمنـد کردن یارانه ها رایگان میشو‌د

ندای آّبپخش / بـا اجـرای هدفمنـدکردن یارانـه‌هـا و تدبیر رئیـس جمهـور اگـر چـه قیمـت نان افزایش می‌یابد اما مردم نان را تقریباً رایگان دریافت می‌کنند.

به گزارش ندای آبپخش محمدحسین جهانبخش در حاشیه نشست کمیسیون تنظیم بازار استان بوشهر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مردم خاطر جمع باشند اگر چه قیمت نان به دلیل افزایش قیمت آرد افزایش یافته است اما با تدبیر رئیس جمهور در پرداخت 4 هزار تومان یارانه آرد برای هر خانوار، مردم نان افزایش قیمت یافته را تقریباً رایگان دریافت می‌کنند.
وی افزود: در یک حساب سرانگشتی اگر خانواده‌ای 4 نفره 6 نان مصرف می‌کنند، نانی را که قبلاً 25 تومان بوده اما به 90 تومان افزایش یابد برای خرید نان ماهانه 16 هزار و 200 تومان هزینه می‌کنند در حالی که دولت برای این خانواده 4 نفره در مجموع 16 هزار تومان یارانه نان پرداخت می‌کند.
استاندار بوشهر تأکید کرد: با این وجود مردم نظارت بر کیفیت پخت نان و دیگر مسائل مربوط به نانوایی‌ها را فراموش نکنند.
جهانبخش بیان داشت: مسئولان استان بوشهر با نظارت دقیق مشغول کنترل قیمت‌ها هستند و با همت مردم برخی کالاها که در سبد خانوارها نقش اساسی داشتند روند کاهش قیمت داشته است.
وی درباره تهیه کپسول گاز مورد نیاز مردم بوشهر نیز گفت: از پنجشنبه دوم دی‌ماه از ساعت 8 صبح تا 12 ظهر و 14 تا 20 همه دفاتر خدمات پستی استان آماده تحویل کوپن گاز مایع و نفت سفید هستند.
استاندار بوشهر ادامه داد: تا زمانی که این کوپن‌ها تحویل می‌شود با دستور العملی که ابلاغ شده، قیمت گاز در سراسر استان بوشهر همان قیمت سه‌هزار و چهارصد تومان است به جز در مناطقی که امکان تردد ماشین وجود نداشته باشد.
جهانبخش یادآور شد: موجودی گاز استان اکنون بسیار خوب است و دغدغه‌ای در مورد کپسول نداریم.
وی با اشاره به قیمت مرغ در بوشهر اضافه کرد: نظارت‌ها در ارتباط با مرغ در حال انجام است و پیشنهاداتی به ستاد تنظیم بازار کشور دادیم و تلاش می‌کنیم افزایش قیمت مرغ نداشته باشیم و اگر تغییراتی در مورد سوخت مرغداری‌ها داریم به نحوی دیگر جبران کنیم.
جهانبخش با اشاره به سوخت مورد نیاز بخش کشاوری در استان بوشهر اظهار داشت: سهمیه‌ای در اختیار بخش کشاورزی استان بوشهر قرار دارد و امیدواریم برای جبران کمبود در برخی بخش‌‌های کشاورزی جابه جایی در سهمیه این حوزه صورت گیرد.
استاندار بوشهر گفت: باید کمبود سهمیه اردیبهشت تا شهریور سال آینده را در سه ماه آینده به مقدار مورد نیاز تأمین کنیم.  

 

منبع : جنوب نیوز


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد