ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

قیمت نان تافتون در استان بوشهر 90 تومان تعیین شد

ندای آبپخش /قیمت نان تافتون معمولی در بوشهر 90 تومان تعیین شده است.

ندای آبپخش /یکی از مسئولین استان  در بوشهر اظهار داشت: نان معمولی در بوشهر با 190 گرم وزن به قیمت 90 تومان به فروش می‌رسد.
وی با اشاره به نظارت استان بوشهر در قانون هدفمندکردن یارانه‌ها بیان داشت: 80 نفر بازرس شامل 50 بازرس از اصناف و 30 طرح تشدید نظارت سازمان بازرگانی به صورت 40 اکیپ دو نفره در سطح استان فعالیت می‌کنند.
معاون  استاندار بوشهر که بیش از یکدهه در این مسند حضور دارد  تصریح کرد: در روز نخست اجرای قانون هدفمندکردن یارانه‌ها 508 نفر و روز دوم 460 نفر با شماره 124 تماس گرفتند.
این مدیر  در ارتباط با سابقه الزامات قانونی و اجماع کارشناسی مبنی بر ضرورت اجرای این قانون، در رابطه با رکن اساسی اجرای قانون هدفمند‌سازی یارانه‌ها مبنی بر اصلاح نظام قیمت کالا و خدمات، هدفمندکردن یارانه، نحوه مدیریت و مصرف مبالغ حاصل از اجرای طرح توضیحاتی داد.
وی تصریح کرد: با اجرای این طرح، یارانه به همه افراد به صورت یکسان پرداخت می‌شود و مردم با صرفه‌جویی شخصاً امکان تصمیم‌گیری برای مصرف آن را دارند.
زارعی که از زمان دولت هاشمی وخاتمی نیز در ای حوزه مدیر بوده  گفت:‌ بر اساس قانون 50 درصد مبلغ ناشی از اجرای طرح به صورت نقدی به مردم پرداخت شده است و باقی‌مانده آن برای حمایت از بخش تولید و در راستای اجرای طرح هزینه می‌شود.
معاون استاندار بوشهر بیان داشت: یارانه اگر هدفمند پرداخت نشود موجب عدم اجرای عدالت است و هدفمند کردن آن موجب اجرای عدالت اجتماعی می‌شود.
وی اظهار داشت: در فضای بحرانی اقتصاد به ویژه اگر واسطه خرید رشد خود را از دست دهد تنها راهی که بحران را مدیریت می‌‌کند، پرداخت یارانه است.
وی  افزود: مردم نقش مهمی در اجرای قانون هدفمندکردن یارانه‌ها دارند و با مشارکت آنان این قانون بهتر اجرا می‌شود.
معاون استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، در عرصه‌‌های داخلی و بین‌المللی، طرح توسعه و پیشرفت، طراحی و حذف یارانه و رویکرد مدیرتی اقتصاد به شکل آزاد در دستور کار قرار دارد.  

 

منبع : نوا جنوب

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد