ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

پنج شنبه، توزیع کوپن سیلندر گاز و نفت در بوشهر

ندای آبپخش/مدیرشرکت پخش فرآورده های نفتی استان بوشهر گفت: براساس برنامه ریزی های انجام شده توسط ستاد سوخت استان و هماهنگی با اداره کل پست، کالابرگ نفت سفید و سیلندر گاز از دوم تا 16 دیماه در استان توزیع می شود.

ندای آبپخش/مدیرشرکتپخش فرآورده های نفتی استان بوشهر گفت: براساس برنامه ریزی های انجام شده توسط ستاد سوخت استان و هماهنگی با اداره کل پست، کالابرگ نفت سفید و سیلندر گاز از دوم تا 16 دیماه در استان توزیع می شود.

عبدالصاحب شمخانی در گفت وگو با خبرنگاران افزود: کوپن گاز مایع و نفت سفید از ساعت 8 صبح تا 12 ظهر و 14 تا 20 همه دفاتر خدمات پستی استان در اختیار هم استانی ها قرار می گیرد و کسانی که موفق به دریافت این کالابرگ ها در فرصت کنونی نشوند به مدت یک هفته توزیع کالا برگ تمدید می شود.
وی اضافه کرد: ستاد سوخت بعد از توزیع کالابرگ ها نسبت به تامین مقدار نفت سفید و تعداد سیلندرهای گازمایع که باید از طریق این کالا برگ ها توزیع شود، تصمیم گیری خواهد کرد.
شمخانی بیان کرد: البته بصورت میانگین از تهران سهمیه اعلام شده ولی این سهمیه مربوط به کل کشور است و باید بومی سازی شود.

3400 تومان برای هر سیلندر گاز
وی در باره وضعیت توزیع سیلندر گاز در استان بوشهر نیز گفت: در روز 28 آذرماه در تاسیسات شرکت ایران گاز بوشهر با مشکل مواجه شدیم که با رفع مشکل، این شرکت را موظف کردیم نسبت به توزیع سیلندر اقدام کند که از دیروز شاهد توزیع سیلندر بودیم و وضعیت عادی است.
شمخانی بیان کرد: استان بوشهر نسبت از آرامش مطلوبی برخوردار است و هیچ مشکل و تنشی در ارتباط با سوخت نداشتیم.
وی گفت: نرخ مصوب یک سلیندر گاز مایع در بوشهر 3400 تومان است و با توجه به اینکه حمل هر نوع کالا از محل عاملان تا منزل هزینه ای در بر خواهد داشت در همین زمینه قرار است حتی گاری های دستی که این کار را انجام می دهند نیز ساماندهی شوند.
این در حالی است که پیش از این هر سیلندر گاز توسط عاملان توزیع 850 تومان پر می شد.
 منبع : نوا جنوب
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد