ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

پاسخ شهردار آّپخش به یک سوال

ندای آبپخش / جمعی از شهروندان طی چندین پیام از وضعیت آسفالت خیابان نادم که قدیمی ترین َآسفالت خیابان های فرعی شهر است ابراز ناراحتی نموده و خواستار ترمیم آسفالت این خیابان توسط شهرداری شدند ، در این ارتباط با شهردار آبپخش مصاحبع ای داشتیم که نتیجه آن به شرح زیر است :   

http://nedayeabpakhsh.persiangig.com/image-66FB_4B6547DD.JPG

استادزاده گفت : ترمیم آسفالت خیابان نادم که طولی حدود 800 متر تا یک کیلومتر دارد نیازمند روکش آسفالت می باشد که هزینه ای بالغ بر 20 تا 25 میلیون در بر دارد.  

وی در ادامه عنوان داشت : یکی از عواملی که باعث تعویق این طرح شده است عدم عقب نشینی ساکنان برای اجرای طرح تعریض می باشد.  

عبدالرسول استادزاده در ادامه اظهار داشت : هزینه ترمیم این خیابان در شرایط کنونی توجیه اقتصادی ندارد و با توجه به ترافیک موجود در این عرض این خیابان باید افزایش یابد.  

شهردار آبپخش در ادامه خاطرنشان کرد : انتظارز داریم شهروندان خیابان نادم همانند دیگر شهروندان شهر به شهرداری مراجعه کنند و با دریافت مصالح و امتیازات از شهرداری با شهرداری همکاری داشته و دست به عقب نشینی منزل هایشان زنند.  

عبدالرسول استادزاده در ادامه افزود : سازمان برنامه و بودجه استان مدتی است بابت تملک شهروندان پولی پرداخت نمی کند و شهرداری در قبال عقب نشینی به شهروندان مصالح جهت بازسازی و امتیازات متنوعی واگزار منی کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد