ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

زنگ بصیرت در مدارس بخش آبپخش به صدا در آمد

ندای آبپخش / به مناسبت حماسه جاویدان 9 دی ماه و همزمان با سراسر استان زنگ بصیرت به صورت نمادین در دبیرستان شهداء آبپخش با حضور رستمی (بخشدار آّپخش ) ، فریدونی (معاون آموزش و پرورش منطقه شبانکاره ) و جمعی از مسئولین ادارات بخش آبپخش به صدا در آمد. 

 

بخشدار آبپخش در این مراسم از حماسه 9 دی به عنوان نماد ولایتمداری و دینداری مردم ایران یاد کرد و افزود : تا زمانی که ملت ایران با این روجیه شهادت طلبی و ولایت مداری دئر صحنه باشد هیچ کدام از ابرقدرت ها حتی فکر نفوذ در آنها را به ذهن خود راه نخواهد داد.  

کورش رستمی از نعمت ولایت به عنوان برترین نعمت برترین نعمت خداوند باری منلت ایران یاد کرد و گفت : اگر در حوادث فتنه پس از انتخابات تدبیر مقام عظمی ولایت نبود ، معلوم نبود که بر سر کشور چه می آمد ولی این مرد بزرگ با انفاس قدسی خود باعث شد تا آرامش کامل بر مملکت حکمفرما شود و دشمنان قسم خورده نتوانند به اهداف خود دست یابند. 

در بخش دیگری از این مراسم حجه الالاسلام حاج حسینی پیرامون فتنه سال 88 وئ حماسه 9 دی ماه سخنرانی کرد. 

ایشان از حماسه 9 دی به عنوان نتماد دین باوری و ارادت به خاندان رسالت مخصوصا امام حسین (ع) و از همه مهمتر پشتیبانی از ولایت فقیه بود که تمام نقشه های دشمنان را نقش بر آب کرد . 

حجه الاسلام حاج حسینی راه وفاداری ملت ایران به اسلام و از دل و جان باور داشتن آیات نورانی قرآن است که روز به روز که روز به روز قدرتمند تر و با صلابت تر می شود. 

حاج حسینی در بخش دیگری از سخنان خود افزود : مردم ایران اسلامی از مردم زمان امام حسین (ع) خیلی با وفادارتر و با ارزش ترند ، چون با فریاد هل من ینصرنی حسین (ع) فقط 72 نفر گرد ایشان جمع شدند ولی موقعی که ولی فقیه زمان و جانشین ولی عصر (عج) فریاد هل من ناصر سر داد میلیون ها نفر از مردم ایران اسلامی لببیک گفتند و آماده جانفشانی شدند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد