ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

همایش میثاق با ولایت در آب پخش برگزار شد.

ندای آب پخش: چهارشنبه ۹ دی ماه متقارن با حماسه بزرگ ۹ دی ۱۳۸۸ همایش بصیرت و میثاق با ولایت در مسجد صاحب الزمان(عج) آب پخش برگزار شد.

http://nedayeabpakhsh.persiangig.com/IMG_0185.jpg

امام جمعه آب پخش در این مراسم ضمن عرض تسلیت شهادت حضرت زین العابدین(ع) به سخنرانی پیرامون ۹ دی پرداختند. 

حجت الاسلام رضایی ضمن تبریک اولین سالگرد حماسه ۹ دیماه ۱۳۸۸ گفت: مردم کشور اسلامیمان همانطور که در ۹ دی ۸۸ با بصیرت و روشنفکری نقشه های دشمنان نظام اسلامی عزیزمان را باطل کردند در تمامی صحنه های اجتماعی با بصیرت و روشنفکری حضور یابندو از نظام اسلامیمان اعلام حمایت و دفاع نمایند. 

رضایی در ادامه گفت: بصیرت واقعی بصیرت در دین است ومردم با بصیرتی که از دین می گیرند راه را از بیراهه تشخیص می دهند و به باطل نه می گویند.

http://nedayeabpakhsh.persiangig.com/IMG_0173.jpg

وی با اشاره به جمله «سیاست ما عین دیانت ماست و دیانت ما عین سیاست ماست» بصیرت دینی را عین بصیرت سیاسی دانست و گفت: علم انسان به هر مسئله ی اجتماعی٬ حاکمیت٬ دین و... نشان دهنده بصیرت و هوشیاری انسان است. 

رضایی در ادامه خاطر نشان کرد: با بررسی تاریخ اسلام از ابتدا تا کنون متوجه می شویم هر جا مردم جامعه اسلامی با بصیرت وارد صحنه های زندگی سیاسی٬ اجتماعی و دینی شده اند٬ با بصیرت توانسته اند به پیروزی دست یابند. 

وی با اشاراتی به گستردگی برنامه ریزی دشمنان نظام اسلامی و بازیچه ها و عوامل آنان در داخل کشور شاهد آن بودیم که پس از گذشت ۸ ماه مردم با بیداری٬ هوشیاری و بصیرت از نظام اسلامی دفاع کردندو نابودی جریان فتنه را پدید آوردند. 

رضایی در بخش دیگری از سخنان خود عنوان داشت: در مقابله با فتنه ۸۸ مردم با پیروی از مقام عظمای ولایتو بصیرت توانستند در مقابل حوادث پیروز شوند.


امام جمعه آب پخش در ادمه عنوان داشت: ماجرای کارناوال های سران فتنه در ۶ دیماه ۸۸ باعث آشکار شدن چهره پلید سران فتنه شد. 

وی در ادامه خاطر نشان کرد: جوانان جامعه اسلامی که بطن جامعه را تشکیل می دهند باید با بصیرت و بیداری در مقابل فتنه ایستادگی کنند. 

حجت الاسلام خداداد رضایی گفت: حضور مردم ۴۸ ساعت پس از اهانت سران فتنه به مقدسات٬  به دشمنان فهماند: امت اسلام همان امتی است که در ۸ سال دفاع مقدس ٬ بیداری٬ هوشیاری و بصیرت آنها را نمی توان نادیده گرفت و آنان را بازیچه دست خود برای رسیدن به اهداف شوم نمود. 

امام جمعه آب پخش تشکیل ستاد صیانت از آرا را یکی از نمودهای گستردگی برنامه ریزی دشمنان علیه نظام اسلامی دانست. 

وی در ادامه تصریح کرد: فتنه ۸۸ و جنگ نرم آخرین حمله دشمنان علیه نظام اسلامی ما نیست و مردم همیشه باید در انتظار مقابله با جنگ های فرهنگی و تهاجم فرهنگی دشمنان که نمودهای مختلف جنگ نرم است٬ باشد. 

امام جمعه شهر آب پخش در پایان خون شهدا را حافظ نظام اسلامی دانست و گفت: دشمنان آگاه باشند که مردم نظامی که برای دستیابی آن خون ها داده اند را به آسانی از دست نخواهند داد و مردم جامعه اسلامی مردمی روشنفکرند که همیشه با بصیرت و بیداری نقشه های دشمنان و اهداف آنان را بی اثر خواهند کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد