ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

رییس شورای اسلامی شهر : حاجی پور سخنگوی شورا نیست

ندای آبپخش / رییس شورای اسلامی شهر آبپخش در مصاحبه با ندای آبپخش گفت : حاجی پور سخنگوی شورا نیست و حتی از سخنگو نبودن خود هم مطلع نیست. 

 

مصطفی رضایی در ادامه خاطرنشان کرد : آقای حاجی پور نه تنها از معرفی شهردار جدید آگاه نیست بلکه از هیچ یک از مصوبه های شورای شهر آگاهی ندارد. 

رضایی تصریح کرد : آقای حاجی پور به دلیل عدم حضور در جلسات هفتگی شورای اسلامی از هیچ یک از تصمیمات و مصوبات شورای اسلامی خبر ندارد. 

رییس شورای اسلامی شهر آبپخش گفت : بنا بر مصوبه شورای اسلامی که به تایید فرمانداری شهرستان هم رسیده است بنده هم ریاست شورا و هم سخنگوی شورا هستم. 

رضایی در ادامه گفت : همانطور که قبلا هم گفته ام آقای افتخاری در تمامی جلسات شورای اسلامی شهر حضور مستمر دارد و نهایت همکاری را با شورای شهر داشته و حتی از بدو حضور در شورای اسلامی حتی یک جلسه هم غیبت نداشته است ، در صورتی که آقای حاجی پور در اکثر جلسات شورا غایب بوده است.

البته لازم به ذکر است سایت خبرگزاری استانی که اقدام به انتشار این خبر کرده بود پی از اعلام اینکه آقای حاجی پور سخنگوی شورای اسلامی شهر نیست اقدام به تصحیح این خبر به صورت "عضو شورای اسلامی شهر آبپخش " نمود.

 

 

ندای آبپخش : البته باید بگوییم که مصوبات شورای اسلامی شهر آبپخش با سه رای موافق لازم الاجراست.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد