ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

فوری /پاسخ افتخاری به اظهارات حاجی پور در سایت نوا جنوب

ندای آبپخش / محمد افتخاری عضو شورای اسلامی شهر آبپخش در پاسخ به اظهارات نعمت الله حاجی پور عضو دیگر شورای اسلامی آبپخش در سایت نواجنوب گفت : شما که در جلسات حضور ندارید چگونه خود را نماینده مردم می دانید / شما از عضویت در شورا فقط حقوق و مزایای آن را می خواهید.  

 

محمد افتخاری در مصاحبه با ندای آبپخش در پاسخ به اظهارات آقای حاجی پور گفت : شما در مدت یک سال از عضویت من یک ماه و نیم مستمر در جلسات هفتگی شورای شهر آبپخش حضور پیدا نکرده اید چگونه خود را حامی و نماینده مردم شهر می دانید و بنده را که در طول یک سال از عضویت خود حتی یک جلسه هم غیبت نداشته ام به خاطر مسائل واهی از عضویت در شورا منع می کنید و می گویید حضور افتخاری غیر قانونی است. 

افتخاری در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد : در حضور یک ساله من در شورای شهر آقای حاجی پور حدود 5 ماه در جلسات غیبت داشته است و در این مدت حقوق عضویت و شرکت در جلسات را نیز دریافت کرده است. 

این عضو شورای اسلامی شهر آبپخش گفت : آقای حاجی پور حالا از شما سوال می کنم طبق کدام قانون و شرع در قبال کاری که انجام نداده ای حقوق دریافت می کنی ، اگر توان کار کردن در شورای اسلامی شهر و خدمنت به مردم را نداری یا اگر افراد شورا شایسته کار کردن و همراهی نیستند چرا استعفا نمی دهی و پستی را اشغال کرده ای؟ و آیا غیبت های طولانی مدت شما قانونی است؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد