ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

اختصاصی ندای آبپخش / علل موافقت افتخاری با برکناری استادزاده

ندای آبپخش / عضو شورای اسلامی شهر آبپخش در گفتگوی اختصاصی با خبرنگاران ندای آبپخش دلایل برکناری شهردار آبپخش و موافقت خود با این برکناری را برشمرد.  

انجام بعضی از مناقصات غیر قانونی بوده است 

محمد افتخاری در بخشی از این مصاحبه اظهار داشت : بنده وقتی تمام مناقصات شهرداری را بررسی کردم متوجه شدم بعضی از آنها با تشریفات قانونی برگزار نشده است. 

افتخاری تصریح کرد : هنگامی که از آقای استادزاده علل این کار را پرسیدم اظهار بی اطلاعی کرد و می گفت به علت اینکه آخر سال بوده و یا اینکه دلایل بی مورد می آورد. 

سهل انگاری شهردار باعث وقت کشی و تاخیر در پروژه ها شد 

مسئول کمیسیون عمران شورای شهر آبپخش در ادامه از وقت کشی و تاخیرهای بی مورد در انجام مناقصات و پروژه های شهرداری توسط آقای استادزاده شهردار وقت سخن به میان آورد و افزود : اخیرا سندی از مناقصه ای را مشاهده کردم که امضای مسئول امور مالی را نداشت و از شورا و بازرسی هم برای نظارت دعوت نکرده بودند و وقتی از شهردار علت را جویا شدم اظهار بی اطلاعی کرد و گفت چنین چیزی وجود نداشته است. 

افتخاری افزود : پس از اثبات وجود چنین ماجرایی به آقای شهردار ، استادزاده اظهار کرد که آخر سال بوده و فرصت انجام مراحل قانونی وجود نداشته است. 

وی گفت : وقتی از استادزاده علت عدم امضای سند توسط مسئول امورمالی را پرسیدم شهردار پاسخ داد حتما در این مساله اشکالی وجود داشته که مسئول امورمالی آنرا امضاء نکرده است. 

من به خاطر پیشرفت شهر حکم برکناری استادزاده را امضاء کردم 

افتخاری در بخش دیگری از صحبت های خود دلیل امضای حکم برکناری شهردار را تسریع در پیشرفت شهر در هر زمینه ای به خصوص زمینه های عمرانی و زیبا سازی عنوان کرد و افزود: من با توجه به اینکه مصلحت شهر و پیشرفت آبپخش را بر مصلحت خود ترجیح می دهم وقتی به این نتیجه رسیدم که ادامه حضور مهندس استادزاده در شهرداری باعث راکد شدن پروژه ها و تاخیر در اجرای آنها می شود حکم عزل آقای استادزاده را امضا نمودم.   

استادزاده با شورا تعامل نداشت

محمد افتخاری عدم تعامل شهردار با شورا سبب بدتر شدن اوضاع و در نهایت ضرر و زیان شهر می شود. 

وی در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: استادزاده حتی در مورد امور کوچک و کم هزینه مانند تابلوی ورودی شهر (قدمتون ری چیشلمون) حاضر به همکاری و همراهی با نمایندگان مردم نمی باشد و ما به عنوان نمایندگان مردم مصلحت ایشان و شهر را در انتخاب شخص دیگری به عنوان شهردار آبپخش دیدم و خواستم با انتخاب یکی از مدیران متعهد و دلسوز باعث توسعه روزافزون شهر شوم. 

عضو کمیسیون عمرانی شهر آبپخش گفت : موضوعات دیگری هم در این برکناری دخیل است که فعلا مصلحت نمی دانم آن را بیان کنم و در صورتی که لازم باشد در آینده حتما آنها را بیان خواهم کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد