ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

سرپرست شهرداری آبپخش در جلسه شورای اداری شهرستان تعیین شد

رییس شورای اسلامی شهر آبپخش در گفتگو با خبرنگار ندای آبپخش اظهار داشت : علی رغم ادعای غیرقانونی بودن مصوبه مبنی بر برکناری شهردار از طرف آقای حاجی پور عضو شورای اسلامی شهر آبپخش این مصوبه صبح امروز در فرمانداری دشتستان مورد تایید مسئولین ذی صلاح قرار گرفت.

 


مصطفی رضایی در این رابطه گفت : جلسه تودیع و معارفه شهردار آبپخش و سرپرست شهرداری صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان دشتستان انجام پذیرفت و آقای جهانگیری به عنوان سرپرست شهرداری آبپخش تعیین شد.

رضایی در ادامه تصریح کرد : از همه افرادی که مغرضانه قانون را به نفع خود تفسیر و ترجمه می کنند می خواهم به حقوق شهر و شهروندان احترام بگذارند و دست از لجاجت های بی مورد بردارند.

وی در ادامه عنوان داشت : این لجاجت های بی مورد یقینا به ضرر شهر خواهد بود و باعث عقب ماندگی شهر خواهد شد.

رییس شورای اسلامی شهر آبپخش گفت : من و همه اعضای شورا با توجه به سوگندی که یاد کرده ایم همگی تلاش می کنیم عقب افتادگی های اخیر را جبران کنیم و از همین امروز پروژه های سال 89 را که هیچ کدام شروع نشده را با همت و تلاش بیش از پیش و نیروی مضاعف پیگیری و کلیدزنی کنیم.

این مقام مسئول در بخشی از سخنان خود اظهار داشت : از کلیه اصحاب رسانه و افراد صاحب نظر که راهکارهای کناسبی برای پیشرفت شهر دارند دعوت می کنم شورای شهر را از خود بدانند و ما را در انجام هرچه بهتر کارها یاری دهند.

مصطفی رضایی گفت : از همه منتقدین ، دوستان و دوستداران پیشرفت و توسعه شهرمان انتظار داریم که از همین لحظه دیگر مسایل حاشیه ای را کنار بگذارند و فرصت را به دست افراد فرصت طلب و نا اهل ندهند که یقینا دود این بی مهری ها به چشم مردم شریف آبپخش خواهد رفت.

وی در ادامه از همکارانش در شورای اسلامی شهر ، پرسنل شهرداری آبپخش و افراد زحمتکش که در هر جایگاهی هستند ، تلاش و کوشش خود را در جهت پیشرفت شهر به کار می گیرند صمیمانه تشکر و قدردانی می کنم.

رییس شورای اسلامی شهر آبپخش در ادامه تصریح کرد : اگر در جایی مشاهده کنم افرادی در خارج از مسیر حقیقت اقدام به حاشیه سازی یا تخریب می کنند تمام مسائل ناگفته را خواهم گفت.

مصطفی رضایی عنوان داشت : از طرف خود و سایر اعضای شورای اسلامی  به مردم شریف آبپخش این نوید را می دهم که با پشتیبانی و حمایت شهروندان به زودی شاهد پیشرفت و توسعه هر چه بیشتر شهرمان خواهیم بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد