ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

پس از 24 ساعت پسربچه ربوده شده به آغوش خانواده اش بازگشت

امیر حسین که دیروز توسط افراد ناشناسی ربوده شده بود، بامداد امروز در تماس با خانواده خود خبر آزادی خود از دست ربایندگان را به اطلاع خانواده خود رساند.
ربایندگان که با دیدن تلاشهای خانواده امیرحسین و انیروهای انتظامی و اطلاعاتی و ترس از لو رفتن محل اختفای خود و این پسر بچه ، وی را در یکی از باغهای اطراف آبپخش رها کردند.
این پسر بچه پس از اینکه ربایندگان او را در یکی از باغهای اطراف شهر رها می کنند ، به نگهبان آن باغ مراجعه می کند و از می خواهد تا با پدرش تماس بگیرند.
در حالی که تعداد زیادی از افراد خانواده و فامیل امیرحسین و همچنین تعداد زیادی از مردم آبپخش در خانه این پسربچه حاضر بودند با شنیدن این خبر همگی به سمت این باغ می روند و او را به آغوش گرم خانواده بر می گردانند.امیرحسین صبح دیروز در راه بازگشت از مدرسه توسط افراد ناشناسی که صورت خود را پوشانده بودند ربوده می شود و به مکانی نامعلوم منتقل می شود.
به گفته افرادی که در محل حضور داشتند ، ربایندگان دو نفر بودند که سوار بر یک موتورسیکلت بوده و با صورت پوشانده شده اقدام به ادم ربائی کرده اند.
آقای (س.ب) یکی از نزدیکان امیرحسین در گفتگو با ندای آبپخش اظهار داشت : ربایندگان در تماس تلفنی با ما اعلام کرده اند که می بایستی مبلغ یک میلیارد ریال را تا امروز آماده می کردیم تا ربایندگان به پسربچه آسیبی نرسانند.
وی ادامه داد: نیروی انتظامی را در جریان کامل ماجرا قرار داده بودیم و نیروهای خدوم و زحمت کش نیروی انتظامی تحقیقات در این زمینهرا آغاز کردند و به نتایجی هم دست یافتند که امیدواریم ربایندگان به زودی پیدا شوند تا عبرتی شود برای دیگران .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد