ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

دیدار اعضای ستاد یادواره روحانی شهید اسماعیلی باآیت الله صفایی

 به منظور برگزاری هر چه بهتر یادواره شهید اسماعیلی،اعضای ستاد یادواره این شهید با امام جمعه بوشهر دیدار کردند.

امام جمعه آبپخش در ابتدای این دیدار ضمن عرض تبریک به مناسبت میلاد امام کاظم(ع)،از به حضور پذیرفتن اعضای ستاد توسط آیت الله صفایی ابرازتشکر کرد.

حجه الاسلام رضایی از برگزاری یادواره روحانی شهید اسماعیلی در بخش خبر داد وافزود:شهید اسماعیلی از چهره های درخشان دوران قبل وبعد از پیروزی انقلاب در منطقه واستان بود که خدمات بسیاری در منطقه آبپخش انجام دادو همیشه در صف اول وپیشفراول مردم در مبارزات قبل از انقلاب ودوران جنگ تحمیلی بود وحقیقتاً حق زیادی بر گردن مردم آبپخش واستان دارد.

خطیب جمعه آبپخش در ادامه افزود:به همین خاطر بر آن شدیم تا با برگزاری این یادواره ذره ای از خدمات این بزرگوار را اجر نهیم واین شخصیت خدوم و ارزشمند را بیشتر به نسل جوان معرفی کنیم.بدین جهت به حضور جنابعالی رسیدیم تا از رهنمود های ارزشمند معظم له در برگزاری هر چه بهتر این یادواره چراغ راه ما باشد.

در پایان حجه الاسلام رضایی جهت شرکت وسخنرانی در این یادواره از آیت الله صفایی دعوت کرد وایشان فرمود:با کمال میل می پذیرم.

در ادامه جلسه آیت الله صفایی در سخنانی از شهید به عنوان کسی که از وابستگیهای دنیا گذشته وموضوعات فرادنیایی را میبیند یاد کرد و افزود:شهید اسماعیلی حقیقتاً این طور بود واز زندگی دنیوی گسسته وفقط آخرت را می دید وچنان جسارتی داشت که چه در پیروزی انقلاب و چه در ایام دفاع مقدس ذره ای پا پس نگذاشت .

امام جمعه بوشهر در ادامه از شهید اسماعیلی به مثابه خورشیدی بود که انوار وجودی اش سراسر استان را پرتو افشانی می کرد وبه جرات می گویم بعد از شهید عاشوری بیشترین نقش را در هدایت مبارزاتی مردم با رژیم طاغوت داشت.

ایشان در پایان از اعضای ستاد خواست به بهترین وجه ممکن این یادواره را برگزار کنند وگفت: اینجانب و دفترم در خدمت شماست و هر کمکی از من بربیاید کوتاهی نمی کنم.

آیت الله صفایی همچنین از اعضای ستاد خواست این یادواره را متفاوت از دیگر یادواره ها برگزار کنند واز دیگر روحانی بخش شهید بنافی نیز یاد شود وخانواده اش مورد تجلیل قرار گیرد ودر کنار یادواره موزه شهیدان روحانی وتمثال و آثار شهدای منطقه هم نمایش داده شود.

خاطر نشان می شود در این دیدار آقایان رستمی بخشدار آبپخش،شفیعی مدیر کل ارشاد استان،حجه الاسلام رستگار نماینده ولی فقیه در سپاه امام صادق(ع)،سردار رزمجو فرمانده منطقه دوم دریایی سپاه،مصطفی رضایی رییس شورای شهر آبپخش ومهندس جهانگیری سرپرست شهرداری آبپخش نیز حضور داشتند.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد