ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

پرسپولیس در جم سه امتیاز شیرین گرفت

در چهارچوب مسابقات فوتبال زیرگروه لیگ دسته اول استان بوشهر عصر امروز در ورزشگاه جم دو تیم پرسپولیس آبپخش و جوان جم به مصاف هم رفتند که تیم پرسپولیس موفق شد مقابل حریف خود به برتری دست یابد.

http://abpakhshi.persiangig.com/%D9%88%D8%B1%D8%B2%D8%B4%DB%8C/891022/DSC06336.jpg

در این مسابقه که در هوای سرد شهر جم و با وزش باد نسبتا شدید انجام شد تیم پرسپولیس آبپخش با گلهای محمد دهقانی و رحمان انصاری با نتیجه دو بر یک مقابل حریف خود به برتری دست یابد.

در تیم در پایان نیمه اول این دیدار با تساوی بدون گل به کار خود پایان دادند ولی در نیمه دوم این تیم پرسپولیس بود که سوار بر بازی بود و موفق شد در دقایق 61 و 65 دو گل را وارد دروازه حریف خود کند.
در حالی که تیم پرسپولیس با دو گل از حریف خود جلو بود ولی باز هم این تیم پرسپولیس بود که صاحب توپ و میدان بود و فرصت های گلزنی دیگری هم داشت ولی نتوانست به خوبی از آنها استفاده کند.
در وقت های اضافه این دیدار بود که داور یک ضربه پنالتی را به سود تیم جوان جم اعلام کرد و این تیم با گلی که از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند اختلاف را به حداقل رساند.
سرمربی تیم پرسپولیس آبپخش در پایان این دیدار اظهار داشت : از همه بازیکنانمان که در این دیدار با تمام وجود بازی کردند و موفق به پیروزی در این دیدار شدند تشکر می کنم.
اصغر حسین زاده تصریح کرد: بازیکنان ما با انجام یک بازی منطقی ، رو به جلو و کارهای ترکیبی و بازی روی زمین کلیه نکات تاکتیکی و خواسته شده را در زمین پیاده کردند و می توانستیم با نتیجه بهتری این بازی را به پایان برسانیم.
وی با تشکر از پذیرائی جمی ها ادامه داد : از مسئولین شهرستان جم خصوصاً مهندس کشاورزی - فرماندار محترم این شهرستان - که تمهیدات لازم جهت اسکان و پذیرائی از تیم ما را فراهم نمودند تقدیر و تشکر می کنم .
سرمربی پرسپولیس افزود: در این جا از آقای معلم - رئیس تربیت بدنی شهرستان دشتستان- نیز تشکر می کنم که در این سفر همکاری های لازم را با ما داشتند. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد