ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

کلیه پروژه های سطح شهر کلید خورده اند

رییس شورای اسلامی شهر آبپخش در گفتگو با خبرنگار ندای آبپخش از آغاز کلیه پروژه های عمرانی سطح شهر خبر داد.

 

ندای آبپخش  /رییس شورای اسلامی شهر آبپخش در گفتگو با خبرنگار ندای آبپخش از آغاز کلیه پروژه های عمرانی سطح شهر خبر داد و  گفت : کلیه پروژه های سطح شهر آبپخش کلید خورده اند و به دست پیمانکاران مربوطه واگزار شده اند.

مصطفی رضایی در ادامه عنوان داشت : در کوتاه مدتی که پس از تغییرات شهرداری گذرانده ایم چهار طرح مهم آسفالت در سطح شهر به اتمام رسیده اند ، که سه مورد مربوط به محله بهرام آباد و یک مورد مربوط به محله درواهی شهر آبپخش می باشد.

رضایی گفت : خدمت به مردم انگیزه اصلی ما برای ورود به شورا بوده و هم اکنون نیز با تمام وجود برای تحقق آن تلاش می کنیم.

وی یادآور شد : در چند ماه اخیر بسیاری از پروژه های عمرانی سطح شهر پیشرفت کمی داشته اند یا عملا راکد بوده اند و من و کلیه اعضای شورای شهر کمر همت بر انجام آنها بسته ایم.

مصطفی رضایی در بخش دیگری از سخنانش گفت : یکی از بزرگترین نمایشگاه های مبلمان سطح کشور هفته آینده فعالیت خود را در آبپخش  آغاز خواهد کرد.

رییس شورای اسلامی شهر در این رابطه گفت : به خاطر موقعیت استراتژیکی آبپخش و قرار داشتن آبپخش در کنار یکی از جاده های ترانزیتی جنوب کشور با پیگیری شورای اسلامی شهر آبپخش این نمایشگاه در شهر آبپخش برگزار خواهد شد.

وی افزود : به خاطر محوطه وسیع مورد نیاز برای ایجاد این نمایشگاه شورای شهر محلی در ورودی شهر را برای برگزاری این نمایشگاه تسطیح کرده است و از هفته آینده پذیرای شهروندان و میهمانان بازدیدکننده از نمایشگاه می باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد