ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

جریمه ۲۷ میلیونی هیئت فوتبال برای یک تیم آبپخشی

ندای آبپخش:در بخشی از این حکم عریض وطویل آمده است:
 فلذا کمیتهاعلام میدارد:- آقایان: 1. محمد صمصامی 2. محمد اندرزگو 3. روح اله صمصامی(کاپیتان) 4.رضا رضایی منفرد 5. مجتبی اندرزگو 6. محمد احمدزاده از باشگاه شاهین به دلیل حمله به تیم داوری و مقامات رسمی برگزاری و ضرب و شتم ایشان با استناد به ردیف 12 بند الف ماده 24 آیین نامه انضباطی هرکدام به مدت دو سال از همراهی تیم محروم و هرکدام به مبلغ دو میلیون تومان جریمه نقدی محکوم می گردند.
2. آقایان محمد شادکام سرپرست و عبداله عیدی سرمربی و علی عرب مربی باشگاه شاهین به دلیل حرکات تحریک آمیز، ترغیب و تشویق تماشاگران و بازیکنان و اینکه آقای علی عرب مربی باشگاه اولین فردی بوده که داور مسابقه را مورد حمله و ضرب و شتم قرار داده به استناد به ردیف 12 بند الف ماده 24 آیین نامه انضباطی هرکدام به مدت دو سال از همراهی تیم محروم و هرکدام به مبلغ سی میلیون ریال (سه میلیون تومان) جریمه نقدی محکوم میگردند.
3. باشگاه شاهین آبپخش به دلیل پرتاب سنگ، اهانت، توهین و فحاشی به تیم داوری و مقامات برگزار کننده مسابقه و تیم حریف و ضرب و شتم آنها و نیز بالا آمدن از فنس و ورود به زمین بازی و همچنین وارد نمودن خسارات به امکانات و وسایل ورزشگاه توسط تماشاگران منتسب به آن تیم (که مدتی قبل در شهر شبانکاره و در زمان برگزاری بازی تیمشان در آن شهر نیز حوادثی اینچنین به وجود آورده بودند) با استناد به بند 3 ماده 21 آیین نامه انضباطی مبلغ پنجاه میلیون ریال (پنج میلیون تومان) جریمه نقدی محکوم گردیده و علاوه بر این با استناد به بند 13 ماده 21 آیین نامه انضباطی این باشگاه در رده ی سنی بزرگسالان از شرکت در یک دوره مسابقات بزرگسالان شهرستان دشتستان محروم میشوند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد