ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

بنیانگذار کونگ فو توآ در آبپخش

روز جمعه کونگ فوکاران باشگاه های منتخب استان (آبپخش ،بوشهر،برازجان ،گناوه؛چغادک و سعدآباد)  با حضور بنیانگذار این رشته دراستان- استاد قاسم عباسیانپور- در ورزشگاه شهداء آبپخش گرد هم آمدند
بنیانگذار ورزش کنگ فو توآ در استان بوشهر در خصوص استعدادها ،اندیشه ها و قابلیت های این رشته در استان واظهار داشت: استان بوشهر یکی از مستعدترین استانها در این زمینه است و این قابلیت را دارد که نفراتی را در تیم ملی نیز داشته باشد.
قاسم عباسیان پور با اشاره به تشکیل باشگاه های متعدد در سطح استان گفت: با توجه به استقبال خوبی که از این ورزش شده است ، باشگاه های زیادی به این ورزش روی آورده و به این ورزش اختصاص یافته اند.
وی افزود: برای پیشرفت این رشته ورزشی و با توجه به کمبودها و مشکلات باشگاه ، نیاز داریم که مسئولین استقبال بیشتری از این رشته ورزشی کنند و کمک های مالی خود را به این رشته ورزشی اختصاص دهند.
رئیس هیئت کونگ فو آب پخش ضمن خوش آمد گویی به استاد عباسیانپور بنیانگذار این رشته و تقدیر و تشکر از مربیان و باشگاه های در خصوص کسوت،احترام به اساتید و ارج گذاشتن به زحمات بی پایان پدر کونگ فو استان و همه مربیان زحمت کش ،مقام پیش کسوتی و احترام به این مهم را به عنوان یک اصل کلی و لاینفک در جهت میل به هداف انسانی مورد توجه قرار دهند.
در پایان با توجه به قدمت 20ساله کونگ فو در آب پخش ازبنیانگذار این رشته در این شهر ، پیشکسوت  محمد عادلدوست یاد گردید.

http://abpakhshi.persiangig.com/%D9%88%D8%B1%D8%B2%D8%B4%DB%8C/16_online.jpg


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد