ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

خطبه های نماز جمعه آبپخش

  نماز جمعه آبپخش مورخه 24/10/89به امامت حجه الاسلام رضایی خطیب جمعه بخش آبپخش وبا حضور باشکوه مردم خداجوی این بخش در مصلی نماز جمعه(مسجد رحمت)برگزار گردید.

امام جمعه آبپخش در خطبه اول ضمن توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی با توجه به سوره مبارکه طه با بیان اینکه آن کسی که ازذکرخدا ویاد خدا غفلت کرد اگر متذکر نبود این را بداند که برای او زندگی سخت می شود.

حجه الاسلام رضایی در ادامه افزود:اینگونه زندگی ها همراه باحرص وبخل وشهوت است.ایشان با تاکید بر اینکه هرکس که اسراف می کند در زندگی از نعمت های الهی بهره ای نخواهد برد.

خطیب جمعه آبپخش در خطبه دوم با اعلام خبر مسرت بخش دستگیری عاملین ترور دکترعلی محمدی گفت:دشمن که به خیال خام خود اگر چنین سرمایه ای را از ما گرفت فکر می کرد در پیشرفت ما خللی وارد می شود ولی نمی داند ما چنین سرمایه هایی را کم نداریم.

حجه الاسلام خداداد رضایی در ادامه افزود:ملت ایران مسیر عزت تعالی را فتح نموده به قله های بالا تر فکر می کند.

امام جمعه آبپخش در بخش دیگری از سخنان خود هفته تصویب قانون شورای آموزش و پرورش را یادآور شد وافزود:خواست همه جامعه است که دست اندرکاران تلاش خود را در پیشبرد آموزش و پرورش بیشتر کنند و در بالا بردن سطح آموزش وپرورش تلاش نمایند.ایشان در پایان هفته هوای پاک را گرامی داشته واز همه آحاد جامعه خواست در پاکیزه نگه داشتن محل زندگی خود تلاش کنند.

خاطر نشان می شود سخنران پیش از خطبه ها بخشدار آبپخش بود که به مناسبت هفته تصویب قانون شورای آموزش و پرورش سخنرانی کرد.

بخشدار آبپخش در سخنانی به جایگاه عظیم آموزش و پرورش اشاره کرد وگفت:بنده معتقدم آموزش و پرورش دستگاه مولد ماست نه یک دستگاه مصرف کننده و ما باید برای آموزش و پرورش مایه بگذاریم.

کورش رستمی در ادامه از پرسنل خدوم کلانتری شهر وفرماندهی انتظامی دشتستان در دستگیری آدم ربایان تقدیر کرد وتلاش بیشتر این نیروی جان بر کف برای ایجاد آرامش در بخش را خواستار شد.

بخشدار آبپخش همچنین از شهرداری وشورای شهر خواست تا قبل از فرا رسیدن عید نوروز بلوار انقلاب را آماده نمایند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد