ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

زنگ مشارکت در مدارس بخش آبپخش به صدا در آمد

به مناسبت هفته تصویب شورای آموزش وپرورش،زنگ مشارکت به صورت نمادین در مدرسه راهنمایی عفت آبپخش وهمزمان در دیگر مدارس بخش به صدا در آمد.

در ابتدای مراسم مسئول نمایندگی آموزش و پرورش آبپخش ضمن عرض خیر مقدم از مدرسه عفت بهعنوان یکی از بهترین مدرسه های آبپخش یاد کرد وافزود:این مدرسه در تمام مراحل آموزش وپرورش یکی از مدارس الگو ونمونه می باشد.

الله کرم عباس زاده افزود:این مدرسه در جذب کمکهای مردمی از موفق ترین مدارس بوده که توانسته در سال تحصیلی جدید بیش از یک میلیون تومان کک مردمی جذب نماید.

در ادامه مراسم حجه الاسلام حاج حسینی از جایگاه شور ومشورت در اسلام یاد کرد وگفت:پیامبر اسلام(ص)در تمام تصمیم گیری های مهم از مشورت با اصحاب بهره می جست.

ایشان در بخش دیگر از سخنان خود تصویب شورای آموزش و پرورش را یکی از نمونه های بارزاز اهتمام نظام اسلامی به بحث شور ومشورت بود که تصویب آن باعث رشد وتعالی آموزش پرورش شد.

وی در پایان از 26دی ماه به عنوان تیر خلاص بر پیکر نیمه جان نظام شاهنشاهی یاد کرد و افزود:با فرار شاه خائن در این روز روزشمار پیروزی انقلاب اسلامی آغاز شد ومردم توانستند با غیرت ورشادت کشور را از یوغ دیو صفتان برهانند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد