ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

نگاه عمیق به وقایع اسلام شناخت خق از باطل را میسر می سازد

حجت الاسلام عبدالرضا رستگار در گردهمائی بسیجیان بوشهر گفت: نگاه عمیق به وقایع تاریخ اسلام از صدر تا کنون شناخت خق از باطل را میسر می سازد.
 مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر عصر دیروز در جمع بسیجیان سپاه ناحیه بوشهر با طرح این سئوال که چه عواملی باعث شد 50 سال پس از رحلت نبی مکرم اسلام مردمی مسلمان با وجود اینکه ادعای دوستی با پیامبر را داشتند، فرزند ایشان را به شهادت برسانند، گفت: در پاسخ به این سئوال نباید سطحی فکر کرد بلکه می بایست با ژرف نگری در وقایع تاریخ به جوابی منطقی نائل شد. حجت الاسلام رستگار بابیان اینکه نگاه عمیق به وقایع تاریخ از صدر اسلام تا کنون کمک شایانی به تشخیص حق از باطل می کند، افزود: با این نگاه موشکافانه در می یابیم که حوادث اخیر نظام مقدس جمهوری اسلامی که رهبر فرزانه انقلاب از آن به عنوان فتنه عمیق یاد کردند با فتنه بعد از رحلت پیامبر عظیم الشان اسلام بسیار شباهت دارد.

وی با اشاره به اینکه قبل از بعثت پیامبر (ص) دنیا در ظلمت و اختناق فرو رفته بود و ظالمان مردم مظلوم را در ضعف و نادانی نگه داشته بودند اما با ظهور دین مین اسلام نظام حکومتی به نفع مسلمانان و مردم مظلوم تغییر کرد، خاطرنشان ساخت: دنیای قبل از ظهور امام خمینی(ره) نیز تحت سیطره دو بلوک شرق و غرب بود که با زور بر مردم حکومت می کردند که با به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی توسط امام راحل مردم مظلوم توانستند در برابر این ابرقدرت ها بایستند و گروههای مقاومت بسیاری در سطح دنیا تشکیل شود.

وی تصریح کرد: دشمنان اسلام با بهره گیری از تمام توان خود از طریق کودتاه، ترور شخصیت ها، جنگ سخت و جنگ نرم سعی بر سرنگونی این انقلاب ها داشته اند اما در عوض با عنایات حق تعالی این انقلاب ها با قدرت هر چه تمامتر در سطح جهان انتشار یافته و مردم آزادی خواه ندای حق طلبی انها را دریافته و با جان دل پذیرفتند.

حجه الاسلام رستگار در ادامه به فتنه سال گذشته اشاره کرد و افزود: این فتنه پایان نیافته بلکه فتنه گران داخلی به همراهی استکبار جهانی به دنبال برنامه ریزی های جدیدی هستند و به سه دسته برای مقابله با انقلاب اسلامی تقسیم شده اند.

این مقام مسئول اظهار داشت: عده ای خارج نشین هستند که هنوز بر نوکری خود نسبت به غرب پافشاری می کنند، عده ای به حفظ و تقویت ارازل و اوباش در داخل مشغولند و عده ای نیز به احیاء مجدد تفکرات اصلاح طلبانه خود همت می گمارند.

رستگار با بیان اینکه فتنه گران در طرح جدید خود به دنبال این هستند که از احساسات مذهبی مردم سوء استفاده نموده و میان آنان اختلاف انداخته و همانند واقعه عاشورا انقلاب اسلامی را از میان بردارند، گفت: با افزایش بصیرت و تقویت روحیه ایثار و شهادت طلبی همگان و اطاعت از مقام عظمای ولایت این ترفند جدید آنان را نیز نقش برآب خواهد شد. 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد