ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

پرسپولیس در آخرین لحظات پیروز شد

در چهارچوب مسابقات زیرگروه لیگ دسته اول فوتبال استان بوشهر عصر امروز یک دیدار بین دو تیم پرسپولیس آبپخش و صفای دیر در ورزشگاه شهدای آبپخش برگزار شد.
در حالی که این بازی تا دقیقه 70 هیچ گلی را در بر نداشت ولی در بیست دقیقه پایانی پنج بار توپ از خط دروازه ها گذشت که سهم پرسپولیس سه و سهم نماینده دیر دو گل بود.
تیم صفا در دقیقه هفتاد اولین گل را وارد دروازه پرسپولیس کرد ولی 10 دقیقه بعد محمد دهقانی این گل را پاسخ داد تا بازی مساوی شود . سه دقیقه بعد تیم صفا دیر موفق شد از روی نقطه پنالتی گل دوم خود را به ثمر برساند.
در حالی که نودمین دقیقه بازی را پشت سر می گذاشتیم تیم پرسپولی گل تساوی را در دقیقه 90 به ثمر رساند ولی این پایان ماجرا نبود و محمد دهقانی در دقیقه 94 گل سوم خود و پرسپولیس را به ثمر رساند تا پرسپولیس شکست را با پیروزی عوض کند.
سرپرست باشگاه پرسپولیس در رابطه با این بازی اظهار داشت: در حالی که حریفمان تیم چندان خوبی نبود ، ما نتوانستیم بازی خوبی مقابل این تیم انجام دهیم.
الله کرم عباسی افزود: یکی از مهمترین عواملی که نتوانستیم آنگونه که شایسته است به میدان برویم ، در اختیار نداشتن تعدادی از بازیکنان اصلی مان بود که می توانیم به غیبت دروازه بان و سه مدافعمان اشاره کنیم.
وی ادامه داد: خدا را شکر میکنیم که با همت دیگر بازیکنان موفق شدیم این سه امتیاز خانگی را که خیلی هم به آن احتیاج داشتیم را کسب کنیم و به صعود از این گروه امیدوارتر شویم.
عباسی با انتقاد از مسئولین ورزش آبپخش تصریح کرد: درحالی که ما در این مسابقه میزبان بودیم ولی متاسفانه مسئولین شهر آبپخش استقبال خوبی از این مسابقه نکردند.
وی افزود: امیدوار بودیم چون با یک قرعه خوب سه مسابقه را در خانه برگزار می کنیم از حمایت بیشتری برخوردار باشیم و با همراهی و همدلی مسئولین بتوانیم استفاده بهتری از این مسابقات خانگی بکنیم.
سرپست باشگاه پرسولیس خاطرنشان ساخت: وقتی که در شهر جم به مصاف نماینده این شهر رفتیم ، فرماندار این شهرستان و دیگر مسئولین شهرستان و شهر جم به گرمی از ما استقبال کردند و بهترین امکانات را در اختیار ما قرارردادند و در مدت زمان اقامت ما در آن شهرستان از هیچ کمکی فروگذار نکردند ولی در شهر خودمان شاهد هیچ حمایتی نیستیم.
وی از مسئولین خواست با توجه به اینکه پرسپولیس به عنوان نماینده آبپخش در این مسابقات حاضر است ، همکاری بیشتری با این تیم داشته باشند.
تیم پرسپولیس با این برد صاحب هفت امتیاز شد و به صدر جدول این گروه صعود کرد . پرسپولیس یکشنبه آینده در ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر به مصاف تیم فجر بوشهر خواهد رفت.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد