ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

سوء‌استفاده از احساسات مذهبی مردم طرح جدید فتنه‌گران است

rastegar89.jpg نماینده ولی فقیه در سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: سوء‌استفاده از احساسات مذهبی مردم طرح جدید فتنه‌گران است.
حجت‌الاسلام عبدالرضا رستگار در گردهمایی بسیجیان استان بوشهر در حسینیه عاشقان ثارالله اظهار داشت: اسلام دین برتر و کامل‌ترین دین است و دستورات قرآن همواره نجات‌بخش و هدایت‌گر است و همه ما باید به دستورات اسلام عمل کنیم.

وی افزود: امروز نظام اسلامی در اوج عزت و اقتدار قرار دارد و دشمنان با توطئه‌های مختلف سعی دارند این نظام مقدس را تضعیف کنند که هرگز موفق نمی‌شود.
نماینده ولی فقیه در سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر در ادامه با بیان مواردی از رویدادهای صدر اسلام خاطرنشان کرد: نگاه عمیق به وقایع تاریخ اسلام از صدر تاکنون شناخت حق از باطل را میسر می‌سازد و باید در تاریخ اسلام مطالعه کنیم.
رستگار تصریح کرد: این سؤال همواره مطرح بوده که چه عواملی سبب شد 50 سال پس از رحلت نبی مکرم اسلام (ص)، مردمی مسلمان با وجود اینکه ادعای دوستی با پیامبر (ص) را داشتند، فرزند ایشان را به شهادت برسانند و در واقع پاسخ به این مسئله بسیار مهم است.
وی گفت: در پاسخ به این سؤال نباید سطحی فکر کرد بلکه باید با ژرف‌نگری در وقایع تاریخ به جوابی منطقی رسید و بدون تردید با یک نگاه موشکافانه در می‌یابیم که حوادث اخیر نظام مقدس جمهوری اسلامی که رهبر فرزانه انقلاب از آن به عنوان فتنه عمیق یاد کردند با فتنه بعد از رحلت پیامبر عظیم‌الشان اسلام (ص) بسیار شباهت دارد.
نماینده ولی فقیه در سپاه استان بوشهر یادآور شد: قبل از بعثت پیامبر (ص) دنیا در ظلمت و اختناق فرو رفته بود و ظالمان مردم مظلوم را در ضعف و نادانی نگه داشته بودند اما با ظهور دین مین اسلام نظام حکومتی به نفع مسلمانان و مردم مظلوم تغییر کرد.
رستگار عنوان داشت: دنیای قبل از ظهور امام خمینی (ره) نیز تحت سیطره دو بلوک شرق و غرب بود که با زور بر مردم حکومت می‌کردند که با به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی توسط امام راحل مردم مظلوم توانستند در برابر این ابرقدرت‌ها بایستند و با الگوبرداری از انقلاب اسلامی ایران، گروه‌های مقاومت بسیاری در سطح دنیا تشکیل شود.
وی افزود: دشمنان اسلام با بهره‌گیری از تمام توان خود از طریق کودتا، ترور شخصیت‌ها، جنگ سخت و جنگ نرم سعی بر سرنگونی این انقلاب‌ها داشته‌اند اما در عوض با عنایات حق تعالی این انقلاب‌ها با قدرت هر چه تمام‌تر در سطح جهان انتشار یافته و مردم آزادی‌خواه ندای حق‌طلبی آنها را دریافته و با جان دل پذیرفتند.
این مقام مسئول در ادامه به فتنه سال گذشته اشاره کرد و اظهار داشت: این فتنه پایان نیافته بلکه فتنه‌گران داخلی به همراهی استکبار جهانی به دنبال برنامه‌ریزی‌های جدیدی هستند و با سه دسته برای مقابله با انقلاب اسلامی تقسیم شده‌اند.
وی در تشریح این سه دسته خاطرنشان کرد: عده‌ای خارج‌نشین هستند که هنوز بر نوکری خود نسبت به غرب پافشاری می‌کنند، عده‌ای به حفظ و تقویت ارازل و اوباش در داخل مشغولند و عده‌ای نیز به احیای مجدد تفکرات اصلاح‌طلبانه خود همت می‌گمارند.
نماینده ولی فقیه در سپاه امام صادق استان بوشهر ابراز داشت: فتنه‌گران در طرح جدید خود به دنبال این هستند که از احساسات مذهبی مردم سوء‌استفاده کنند و میان آنان اختلاف انداخته و همانند واقعه عاشورا انقلاب اسلامی را از میان بردارند.
رستگار تصریح کرد: با افزایش بصیرت و تقویت روحیه ایثار و شهادت‌طلبی همگان و اطاعت از مقام عظمای ولایت این ترفند جدید آنان نیز نقش برآب می‌شود.
وی افزود: امروز شاهد پیشرفت‌های بی‌نظیری از دولت و نظام اسلامی هستیم و مردم نیز همواره عشق و ارادت خود را به نظام اسلامی و ولایت فقیه نشان داده‌اند و بحمدالله باز هم فتنه‌گران شکست سختی را متحمل می‌شوند.


 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد