ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

سرنوشت خبرنگار بوشهری که داربست روی او افتاد

ندای آبپخش: خبرنگار زنی که در جریان کلنگ زنی پروژه بزرگراه 75 متری (دومین ورودی و خروجی بوشهر) داربست روی وی افتاد، خوشبختانه آسیب جدی ندید و از بیمارستان مرخص شد.

 صبح امروز در زمان توضیحات معاون عمرانی شهردار بوشهر درباره جزئیات این پروژه، ناگهان داربست فلزی که روی آن مشخصات طرح قید شده بود به علت باد ناگهانی روی برخی از خبرنگاران افتاد و در این بین خانم ناصری از نیروهای شهرداری بوشهر بوده که برای آنها فعالیت خبری انجام می داد دچار سانحه شد.
این در حالی است که خبرنگاران، شهردار و اعضای شورا از زمان تماس با اورژانس نزدیک به 20 دقیقهدر انتظار حضور آمبولانس ماندند تا خانم ناصری که پس از حادثه دستش را روی سرش گرفته و خوابیده بود به بیمارستان منتقل کنند.
به گفته مدیر روابط عمومی شهرداری بوشهر فرد حادثه دیده از همکاران شهرداری بوده و داربست فلزی نیز از سوی پیمانکار پروژه نصب شده و شهرداری در آن نقشی نداشته است.
در جریان فرو افتادن این بنر، خبرنگار، عکاس و تصویربردار خبرگزاری ایرنا و صداوسیما نیز زیر آن قرار داشتند که خوشبختانه در این حادثه آسیبی به آن نرسید.
گفتنی است این خانم خوشبختانه در پایان مراسم به جمع خبرنگاران ملحق شد و آنها نیز از اینکه حادثه جدی نبوده ابراز خوشحالی کردند، اما در این بین تاخیر  20 دقیقه ای اورژانس و حادثه آفرین بودن داربست های فلزی بار دیگر خود را نشان داد.خلیج فارس
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد