ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

به سجادی منش بعنوان یک پاسدار احترام میگذارم/مخالف حضور غیر بومی

ندای آبپخش

به گزارش خبرنگار فوری نیوز ، نماینده مردم دشتستان بزرگ در مجلس گفت : بنده در ماه های گذشته نیز در نشریات محلی اعلام کردم که مخالف حضور فرماندار غیر بومی هستم ولی مسئولان استان ، توجهی به صحبت های بنده نکردند .

ایوب پاپری که در اینباره که با خبرنگار ما صحبت می کرد ، گفت : آقای سجادی منش را برای گزینش در سمت فرمانداری دشتستان به تهران معرفی نمودند که بنده نیز بارها اعتراض خودم را به آقای وزیر کشور اعلام کردم .

پاپری ادامه داد : روز گذشته نیز با وزیر محترم کشور صحبت کردم و اعتراض خودم را مجددا به وزیر اعلام کردم .

وی افزود : ضمن احترام به آقای سجادی منش ، وی را بعنوان یک پاسدار و بچه حزب اللهی قبول دارم ولی مخالف حضور نیروی غیر بومی در دشتستان هستم چرا که دشتستان بزرگ کارخانه مدیران موفق و متفکر است . به همین دلیل هم نیازی نمی بینیم که از شهرستان گناوه یک پاسدار بازنشتسه را برای فرمانداری به این شهرستان بیاورند .

وی در خصوص سوال دیگر خبرنگار ما گفت : مخالف استیضاح آقای نامجو بودم و در روز استیضاح نیز رای موافقم را برای ابقاء وی در راس وزارتخانه نیرو به مجلس دادم .

شایان ذکر است که فرمانداری دشتستان بعد از گذشت وقت قانونی سرپرستی ، همچنان با سرپرست اداره می شود که استانداری بوشهر آقای سجادی منش را برای سکانداری فرمانداری دشتستان بزرگ برگزیده ، که وی همکنون روزهای بازنشستگی خود را پشت سر می گذارد .

لازم به ذکر است مردم دشتستان از این گزینش استانداری بشدت معترض هستند .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد