ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

امام جمعه آبپخش:مردم آبپخش میزبان خوبی برای مسافران باشند

ندای آبپخش/ آیین عبادی-سیاسی جمعه در آبپخش به امامت حجه الاسلام رضایی خطیب جمعه آبپخش و با حضور باشکوه امت حزب الله آبپخش در مصلی جمعه(مسجد رحمت) برگزار شد. 

 

 

 امام جمعه آبپخش در خطبه اول نماز به داستان حضرت یونس(ع) در شکم ماهی اشاره کرد و گفت:یونس(ع) در شکم ماهی هم از یاد خدا غافل نشد و با خدا راز ونیاز کرد. 

 حجه الاسلام رضایی افزود: از داستان یونس(ع) دو نکته مهم برداشت می شود:اول اینکه خداوند بزرگ توبه پذیر است و بنده عاصی باید به درگاه خدا پناه ببرد و دوم اینکه جایگاه رهبر الهی در جامعه بسیار رفیع است و یک رهبر الهی میتواند یک جامعه را از مسیر انحرافی نجات داده و در مسیر خدا قرار دهد. 

 خطیب جمعه آبپخش در خطبه دوم بعد از حمد و ثنای الهی،22اسفند سالروز تاسیس بنیاد شهید به فرمان امام(ره) را به کارکنان این نهاد مقدس تبریک گفت و اظهار داشت:به خود ببالید برای این خدمتی که می کنید و خدا این توفیق را به شما داده که خدمتگزار خانواده معظم شهدا باشید. 

 حجه الاسلام خداداد رضایی در ادامه ضمن توصیه مردم به انجام سفر در نوروز تاکید کرد:از این سفرها عبرت گیرید و پخته شوید و بر ایمان خود بیفزایید. امام جمعه آبپخش در ادامه از مردم آبپخش خواست در پذیرایی از مهمانان نوروزی تلاش کنند و میزبانان خوبی باشند. 

 وی در پایان به انتخاب جدید رییس مجلس خبرگان اشاره کرد و گفت: طبق فرموده رهبر عزیز، انتخاب بجایی بود و از زحمات رییس پیشین مجلس خبرگان تقدیر کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد