ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

امام جمعه بوشهر: رسانه‌های مجازی نخستین اسلحه جنگ نرم هستند

نواجنوب: آیت‌الله غلامعلی صفایی‌بوشهری ظهر امروز در دیدار با خبرنگاران سایت‌های مجازی استان بوشهر اظهار داشت: پایگاه اطلاع‌رسانی مجازی دیجیتال یکی از ابزارهای مهم در شرایط کنونی دین‌مداری و دین‌ستیزی است.
وی افزود: اندیشه‌های استکباری در شرایط کنونی تهاجم ناپیدای فرهنگی و برای تصرف مغزهاست و از این طریق برای به دست آوردن سرزمین‌های مورد نظرشان تلاش می‌کنند.
امام جمعه بوشهر خاطر‌نشان کرد: پروژه اصلی جهان استکبار تهاجم همه‌جانبه نرم بوده و این تهاجم یک چیزی بسیار فراتر از تهاجم فرهنگی است به طوری که مقام معظم رهبری در مورد این پروژه هشدار دادند و این تهدید نرم را پیش‌بینی کردند و خواستند جامعه نخبگان ایران به عنوان افسران دفاع مقدس فرهنگی یک برنامه‌ریزی مدیریتی، تدوین نقشه آسیب و تبدیل آن به فرصت، مدیریت تولید منابع انسانی نخبه، اعتبارات لازم و نظارت و بررسی بر بازتولید فرهنگی داشته باشند.
صفایی‌بوشهری گفت: اصل، ساختار و محتوای پایگاه‌های مجازی در حوزه دین‌مداری و انقلاب نقش پیشتازی دارند و در مقابل پدافند، دفاع مقدس فرهنگی و در مقابل تهاجم استکباری و فرهنگی ارزیابی می‌شوند.
وی عنوان داشت: مسئولان این رسانه‌ها افسران دین و اسلحه کارآمد دفاع مقدس فرهنگی و تجلی‌بخش جبهه دین‌مداری هستند.
نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر تصریح کرد: به همین خاطر است که شما می‌بینید در دهه اخیر پایگاه‌های اطلاع‌رسانی دین‌ستیز به شدت گسترش پیدا کرده‌اند، ماهواره‌ها به شدت فعال شده‌اند و ما هم هر ساعت مورد بمباران این تهاجمات قرار گرفته‌ایم.
وی در مورد رویه و محتوای سایت‌های استان بوشهر گفت: من همیشه وقتی را برای دیدن سایت‌های استان اختصاص داده‌ام، در کل ساختار ظاهری و سیستم چینشی مطالب و همچنین در بخش محتوای عرصه دفاع مقدس فرهنگی سایت‌های استان بسیار پرمحتوا و پرتوان وارد شده‌اند و خدا را سپاس هرچند تا آن حالت آرمانی همه فاصله داریم ولی گام‌ها به سوی قله‌های بین‌المللی بسیار استوار و محکم برداشته شده است.
صفایی‌بوشهری اظهار داشت: استان بوشهر چون یک استان بین‌المللی است ما نیازمند پایگاه‌های استانی دین‌مدار بین‌اللملی به چند زبان دنیا هستیم.
وی خاطرنشان کرد: استان بوشهر سنگر دفاع مقدس فرهنگی و تجلی بخش اندیشه‌های مقام معظم رهبری است و می‌تواند در این رابطه نقش بسیار اساسی و فعال داشته باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد