ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

سرانه پرداخت هزینه درمان در بوشهر 2 برابر کشور است

غلامرضا حیدری پیش از ظهر امروز در نشست با مدیران دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر با حضور نماینده مردم در مجلس اظهار داشت: میانگین سرانه درمان در مناطق شهری کشور 154 هزار تومان و در بوشهر 332 هزار تومان است.
وی افزود: در مناطق روستایی نیز در سطح کشور 417 هزار تومان سرانه درمان پرداخت می‌شود و این رقم در بوشهر 572 هزار تومان است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر تصریح کرد: میانگین احداث پایگاه‌های اورژانس در کشور 50 کیلومتر و در بوشهر 27 کیلومتر است که با احداث آخرین پایگاه امدادی در بهمن ماه امسال این رقم به کمتر از 27 سال می‌رسد.
حیدری در ارتباط با وضعیت اشغال تخت در بیمارستان‌های بوشهر خاطر‌نشان کرد: با حضور 40 متخصص و راه‌اندازی بخش‌های مختلف، اشغال تخت در بیمارستان‌های بوشهر 75 درصد افزایش یافته است.
وی گفت: میانگین هزینه یک روز بستری در کشور 148 میلیون ریال و در بوشهر 165 میلیون ریال است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با اشاره توسعه رشته‌های مختلف پزشکی در بوشهر عنوان داشت: رشته دندانپزشکی با 30 دانشجو، راه‌اندازی دکترای تخصصی با دو دانشجو، کارشناسی ارشد پیوسته پرستاری و مرکز تحقیقات پزشکی هسته‌ای از جمله اقدامات صورت گرفته در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بوده است.
حیدری افزود: برای بهبود استاندارد بیمارستان‌ها 3 میلیارد و 600 میلیون تومان اختصاص یافت اما در سال آینده این رقم به 8 میلیارد و 400 میلیون تومان افزایش یافته است.
نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست بیان داشت: فرصت خدمت به مردم فرصتی فراموش نشدنی است و باید از این فرصت نهایت استفاده را ببریم.
غلامعلی میگلی‌نژاد افزود: سال 89 سالی پربار برای استان بوشهر بود و سفر سوم دولت نیز برکات زیادی برای این استان داشت.
وی تصریح کرد: حضور بی‌سابقه مردم در آیین استقبال از رئیس جمهور موجب شد مصوبات خوبی برای توسعه استان دریافت کنیم.
نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس اظهار داشت: از سفر سوم دولت به استان بوشهر رضایت کامل را داشتیم و حال تلاش ما این است که مصوبات اجرایی شود.
میگلی‌نژاد با اشاره به نزدیک شدن به ایام نوروز گفت: اگر حق میزبانی را خوب ادا نکنیم در حق مردم ظلم کردیم از این رو تعامل و همکاری همه دستگاه‌ها در این زمینه ضروری است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد