ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

جهانبخش:برخی مدیران نمی دانند وزیرشان در کدام طبقه می نشیند

ندای آبپخش/مسئولانی که برای استخدام فرزندان شاهد شروط می گذارند، بلا نسبت شما غلط می کنند / در پلاکارد ادارات حتماً باید اول نام بسیج باشد / انگار جای ما با مدیرکل عوض شده / مدیری که با قافله اجرایی بوشهر همراهی نکند پیاده میشود

مشروح خبر را در ادامه مطلب بخوانید

ندای آبپخش/ استاندار بوشهر با بیان اینکه از رسانه ها، مسئولان و اعضای ستاد استقبال از هیأت دولت در سفر سوم تشکر می کنم، گفت: حماسه 27 بهمن در تاریخ استان بوشهر ماندگار شد.
به گزارش «خلیج فارس»؛ محمدحسین جهان بخش در آخرین جلسه شورای اداری استان بوشهر در سالجاری گفت: جلسه هیأت دولت در استان تنها جلسه ای در 86 سفر قبلی بود که وزرا درباره هیچ یک از مصوبات اعتراضی نکردند و طبیعی هم بود با حمایت رییس جمهور و معاون اول وی در پیش جلسات سفر، کسی اجازه اعتراض به خود ندهد. 

مدیرانی که هنوز نمی دانند وزیر در کدام طبقه می نشیند!
وی با بیان اینکه 290 مصوبه با اعتبار 6 هزار و 200 میلیارد تومان در سفر سوم دولت به بوشهر احتمالاً بیشتر می شود، گفت: انتظار می رود مدیران کل برای اجرایی شدن این مصوبات پاشنه در اتاق وزیر را مرتبا بچرخانند.
وی بیان کرد: متأسفانه برخی مدیران کل ما هنوز نمی دانند وزیر شان در کدام طبقه ساختمان می نشیند که این اتفاق جای تأسف دارد و نشان می دهد جناب مدیر کل وقتی به وزارتخانه می رود که وزیر بخواهد یا برای برنامه ای او را دعوت کنند.

مدیری که با قافله اجرایی بوشهر همراهی نکند پیاده می شود
وی با یادآوری اینکه مدیران باید با جدیت پیگیر اجرای مصوبات سفر سوم دولت به بوشهر باشند، گفت: یقیناً مدیرانی که نتوانند با قافله اجرایی استان همراهی کنند از چرخه مدیریت عقب مانده و پیاده خواهند شد.
وی در بخش دیگری از سخنانش خواستار پیگیری ماده 32 قانون بودجه از سوی مدیران و نمایندگان استان شد و گفت: چگونه نمایندگان برای انتصاب یک دهیار و بخشدار پیگیری می کنند، اما نباید دنبال اجرایی شدن این مصوبه مهم باشند که حداکثر تا مردادماه قابلیت دریافت اعتبار از این محل وجود دارد؟

انگار جای ما با مدیرکل عوض شده
استاندار بوشهر همچنین از بی توجهی برخی مدیران نسبت به پیگیری مصوبات سفر استانی انتقاد کرد و گفت: مدیر نباید از من، معاون یا فرماندار سوال کند که چرا فلان مصوبه اجرایی نشد و طوری وانمود کند که انگار جای ما با وی عوض شده است.
جهان بخش افزود: این وظیفه مدیران است که مصوبات را در دستگاههای اجرایی پیگیری کنند. 

بلانسبت شما غلط کرده اند
بخش دیگری از سخنان استاندار بوشهر انتقاد شدید از موانع در استخدام فرزندان شهید و ایثارگران بوشهر بود.
جهان بخش می گوید: شنیده ام در سهمیه 100 نفری استخدام فرزندان شاهد و ایثارگر برخی مدیران دستگاههای اجرایی کم لطفی کرده و با مسئله جنسیت و بحث هایی از این است سختگیری می کنند.
وی گفت: من هم قبول دارم که مثلاً در اداره جهاد کشاورزی با توجه به شرایط کاری، باید مردان در اولویت استخدام باشند، ولی چطور شده در اداره ای که نیمی از آن را خانم ها تشکیل می دهند، چون نوبت به خانواده جانبازان و شهدا رسید، می گویند سهمیه خانم برای استخدام نداریم.
وی گفت: بلانسبت جمع حاضر، هر کسی این حرف را زده غلط کرده، چرا که برای استخدام خانواده شاهد و ایثارگر جنسیت، مدرک و شرایط احراز نداریم.
استاندار بوشهر ادامه داد: 34 هزار کارمند در استان داریم و اینکه بخواهیم 100 نفر از خانواده شهدا و ایثارگران به آن اضافه شود اصلاً کار بزرگ و شاقی نیست که عده ای برای این سهمیه مانع تراشی می کنند.
وی خطاب به مدیران استان گفت: بچه های شاهد و خانواده ایثارگران را در ادارات به جاهایی نفرستید که تا ابد الدهر باید همان جا بماند، بلکه باید پست های کلیدی به آنها سپرده شود تا ارتقا یابند.

در پلاکارد ادارات حتماً باید اول نام بسیج باشد
استاندار بوشهر خطاب به روابط عمومی استانداری گفت: برای یادآوری بهتر مدیران و کارمندان، باید جمله امام خمینی (ره) که فرمود «نگذارید پیشکسوتان جهاد و ایثار در پیچ و خم زندگی گرفتار شوند که اگر این طور شد شما را به غضب الهی بشارت می دهم» با خط خوش در اتاق همه مدیران و کارمندان ادارات نصب شود.
وی همچنین گفت: بارها گفته ام باید در بنر و پلاکارد ادارات حتماً نام بسیچ نوشته شود، اما انگار موضوع را هنوز برخی متوجه نشده اند.
جهان بخش گفت: دوباره تأکید می کنم در پلاکارد و تبلیغات ادارات حتماً نام بسیج و سپس روابط عمومی قید شود؛ چرا که هر چه داریم از برکت بسیجیان است و در بنرها هم باید اول نام بسیج باشد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد