ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

خط قرمز پلیس استان در چهارشنبه آخر سال

سیاست امسال نیروی انتظامی کوچه محوری است/خط قرمز پلیس استان/کسانی که سال گذشته دستگیر شدند تحت کنترل هستند/شناسایی و ضبط 2 میلیون و 200 هزار ترقه در استان

ندای آبپخش: فرمانده نیروی انتظامی استان بوشهر گفت: کسانی که به دلیل ایجاد مزاحمت برای سایر شهروندان در مراسم چهارشنبه آخر سال دستگیر شوند تا پایان تعطیلات نوروز آزاد نمی شوند.


به گزارش "سوک" سردار رضا محمدی یگانه با بیان این که چهارشنبه سوری در گذشته سنتی بود که مردم ما را خوشحال می کرد افزود: متأسفانه این سنت هم اکنون به عنوان یک تهدید محسوب شده و مشکلاتی را برای سایر شهروندان به وجود می آورد.


وی با اشاره به سیاست های نیروی انتظامی در این روز گفت: درصددیم فضایی مهیا کنیم تا مردم با آرامش و امنیت این شب را پشت سر بگذارند.

 

سیاست امسال نیروی انتظامی کوچه محوری است/خط قرمز پلیس استان

 

فرمانده انتظامی استان با بیان این که سیاست امسال ما کوچه محوری است اظهار داشت: امسال هر خانواده می تواند مقابل منزل خود و بدون ایجاد مزاحمت برای سایر شهروندان مراسم خود را به جای بیاورد.


محمدی یگانه افزود: در چهارشنبه آخر سال امسال اجازه نمی دهیم که قسمتی از یک خیابان را مسدود کنند و در یک نقطه ترقه بازی کرده و مزاحم سایر رهگذران و ایجاد بی نظمی شوند.


وی ادامه داد: این خط قرمز پلیس است و گشت های ویژه پلیس با اینگونه رفتار  مقابله می کنند.

 

کسانی که سال گذشته دستگیر شدند تحت کنترل هستند

 

محمدی یگانه با اشاره به برخی افراد که در سال گذشته دستگیر شدند گفت: کسانی که در چهارشنبه سوری پارسال توسط پلیس دستگیر شدند بیشتر تحت  کنترل هستند.


فرمانده انتظامی استان از خانواده ها خواست در این روز بیشتر فرزندان خود را کنترل کنند تا مشکلاتی برای آنان پیش نیاید.

 

شناسایی و ضبط 2 میلیون و 200 هزار ترقه در استان

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود به شناسایی و ضبط بیش از دو میلیون و 200 هزار ترقه در استان اشاره کرد و گفت: قرار بود قسمتی از این ترقه ها در داخل استان استفاده و قسمتی نیز به استان های دیگر ارسال شود.


محمدی یگانه در پایان از برگزاری مانوری در روز دوشنبه جهت آمادگی نیروها برای کنترل اوضاع غروب سه شنبه و مراسم چهارشنبه سوری خبر داد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد