ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

اعضای ستاد دکتر احمدی نژاددر صورت شایستگی دراولویت پست های حساس

استاندار بوشهر گفت :  اعضای ستاد مردمی دکتر احمدی نژاد اگر شایستگی لازم برای پست های مدیریتی را داشته باشند به دلیل همخوانی و هماهنگی با برنامه های دولت، در اولویت هستند.
به گزارش ارم نیوز ، محمدحسین جهانبخش روز شنبه در نشست شورای اداری استان بوشهر افزود: مدیرانی که نتوانند با قافله اجرایی استان بوشهر در اجرای مصوبات استانی دور سوم سفرهیات دولت همراه باشند از این قافله عقب می‌مانند و از چرخه مدیریتی خارج می‌شوند.
وی اظهار داشت : اگر چه در انتصاب مدیران دستگاه های اجرایی این استان مشورت هایی صورت می گیرد اما انتصابات فقط با نظر نهایی شخص استاندار انجام می شود.
جهانبخش گفت:ممکن است در این زمینه از برخی اعضای ستاد مردمی دکتر احمدی‌نژاد مشورت بگیریم اما نظر نهایی برای انتخاب مدیران را شخص استاندار می دهد و هیچکس نمی‌تواند در این امر دخل و تصرف کند.
جهانبخش سفر سوم دولت برای استان بوشهر را مایه برکت دانست و گفت: با تشکیل دبیرخانه پیگیری مصوبات شاهد اجرایی شدن این مصوبات خواهیم بود و با تصویب 290مصوبه و شش هزار و 200میلیاردتومان اعتبار سند توسعه و برنامه پنجم توسعه استان بوشهر تنظیم شد که در کل کشور بی نظیر و بی سابقه بوده است.
استاندار بوشهر با بیان اینکه پیگیری مطالعات طرح‌هایی که در سفر سوم به تصویب رسیدند اولویت دارد، اضافه کرد: در سال 89 در زمینه گزارش دهی از سوی مدیران استان مشکل داشتیم که این موضوع باید در سال آینده حل شود.
جهانبخش با تبریک سالگرد تاسیس بنیاد شهید و ضرورت تکریم خانواده شهدا گفت: سهمیه استخدام 100 نفر در دستگاه‌های اجرایی این استان باید به، خانواده های شاهد، جانباز ایثار و شهدا اختصاص یابد و در این زمینه مدیران نباید کم لطفی کنند.
استاندار بوشهر بیان کرد: در استخدام دستگاه‌های اجرایی موضوع جنسیت برای خانواده های شاهد و جانبازان مد نظر نبوده و مدیران در این زمینه سخت نگیرند هر چند در برخی ادارات استخدام بانوان مجاز نیست.
جهانبخش با بیان اینکه نظام و انقلاب اسلامی متعلق به خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران است و به برکت خون شهدا است که این مقام به مدیران رسیده است یادآور شد: فرزندان خانواده شهدا باید در پست‌هایی به کار گرفته شوند که زمینه رشد و ارتقا داشته باشند.
استاندار بوشهر گفت: با وجود اینکه مسوولان به خانواده شهدا اهمیت می‌دهند اما همچنان در این زمینه عقب هستیم و طرح جامع ایثارگران همچنان در مجلس بدون نتیجه مانده است که باید با تعیین تکلیف این طرح وضعیت خدمت به ایثارگران بهتر شود.
جهانبخش یادآور شد: به دنبال بیداری اسلامی در کشورهای مسلمان، مزدوران خود فروخته ضد انقلاب در 25 بهمن ماه امسال حرکتی برای ذلیل کردن ایران انجام دادند و می‌خواستند افکار عمومی را از منطقه دور و متوجه ایران کنند و این فرصتی برای رسانه‌های جهان بود که علیه ایران اقدام کنند ولی با استقبال بی نظیر مردم استان بوشهر در 27بهمن ماه به جهانیان ثابت کرد که مردم همواره پیرو ولایت فقیه و خواهان نظام جمهوری اسلامی هستند .
وی با اشاره به فرارسیدن ایام نوروزگفت: مسوولان ستاد سفرهای نوروزی این استان با برنامه‌ریزی باید به وضعیت امکانات و خدمات رستوران‌های بین راهی رسیدگی کنند.
استاندار بوشهرهمچنین برحضور فرمانداران و بخشداران در هفته اول تعطیلات نوروز در حوزه ماموریت خود تاکید کرد و گفت: درصورتیکه فرمانداران و بخشداران تصمیم به مرخصی دارند باید با هماهنگی و نظر معاونت سیاسی امنیتی استانداری بوشهر انجام شود.
سخنان امام جمعه کاکی از توابع شهرستان دشتی به نمایندگی از ائمه جمعه در خصوص رموز موفقیت‌های امام در رهبری انقلاب  با شاخص هایی مانند ایمان، اخلاص، عمل به تکلیف، تقوا و خداپرستی و همچنین انتخاب مدیران و مسوولان بر حسب لیاقت و شایستگی در کنار تجلیل از گروه معراج  و دو تن از قاریان قرآن استان بوشهر که در مسابقات کشوری صاحب مقام شده بودند و تقدیر شد از دیگر برنامه های شورای تداری استان بود .
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد