ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

محسنی : روستاییان نسبت به سنددار کردن املاکشان اقدام کنند

 

nc0jlnw1y0bcmrjf1n5.jpg

ندای آبپخش / رییس اداره بنیاد مسکن شهرستان دشتستان در جمع مدیرلن ارشد بخش آبپخش به بیان توضیحاتی پیرامون فعالیت بنیاد مسکن در بخش آبپخش پرداخت. 

غلامحسین محسنی اظهار داشت : اولویت اجرای طرح هادی روستایی با روستاهایی است که طرح در آنها انجام نشده است یا پیشرفت کمی داشته و نیمه کاره رها شده اند. 

وی عنوان داشت : طرح هادی روستای میاندشت سال 90 اجرا خواهد شد. 

رییس بنیاد مسکن شهرستان دشتستان در رابطه با طرح هادی روستای چهاربرج گفت مخلوط ریزی و نصب سنگ جدول خیابان انجام شده است ولی ادرات آب و برق نقشه اجرایی خود را ارسال نکرده اند. 

خبر خوش محسنی برای اهالی روستای آزادگان این بود که آغاز اجرای طرح هادی در روستا از فردا آغاز خواهد شد. 

محسنی خاطرنشان کرد:سهمیه بخش آبپخش در سند دار کردن خانه های روستایی 200 سهم بوده است و از اهالی روستاها می خواهیم هر چه سریعتر نسبت به سنددار کردن املاک خود اقدام کنند. 

وی در همین مورد اضافه کرد : 45 درصد اعتبارات استانی در قسمت سنددار کردن خانه های روستایی را جذب کرده ایم که قریب به 3200 سند در شهرستان دشتستان می شود. 

رییس بنیاد مسکن گفت : در بخش آبپخش بیش از 137 نفر قست اول وام مسکن مهر را دریافت کرده اند و قریب به 90 نفر مشکل سند دارند ، که انشاالله در آینده ای نزدیک با تحویل طرح نقشه جامع شهری توسط شهرداری مشکل این عده هم حل خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد