ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

نیم میلیون نفر از سرسبز‌ترین نقطه استان بوشهر دیدن می‌کنند

مصطفی رضایی  اظهار داشت: آب‌پخش سرسبزترین نقطه استان بوشهر است و با بیش از یک میلیون و 500 هزار اصله نخل مهم‌ترین قطب کشاورزی استان نیز محسوب می‌شود.
وی افزود: با وجود این ظرفیت‌ها و آب و هوای مطلوب باید تدارک لازم برای میزبانی از مسافران نوروزی به نحو مطلوب ‌دیده شود.
رئیس شورای شهر آب‌پخش با بیان اینکه شهردار جدید آب‌پخش پس از 2 ماه هنوز معرفی نشده است، خاطر‌نشان کرد: اکنون آب‌پخش شهردار ندارد در حالی که بیش از 2 ماه است که شخصی را برای تصدی پست شهرداری آب‌پخش به استاندار معرفی کردیم اما هنوز حکم وی صادر نشده است.
رضایی با بیان اینکه تعلل در معرفی شهردار در آب‌پخش زیبنده این شهر مهمان‌پذیر نیست، گفت: با توجه به نزدیکی ایام سال جدید باید شهردار آبپخش هرچه زودتر معرفی شود تا روند اجرایی فعالیت‌های نوروزی در این شهر تسریع شود.
وی اظهار داشت: با استاندار نشست‌هایی داشتیم و ایشان نیز قول مساعد دادند که شهردار آب‌پخش به زودی معرفی شود.
رئیس شورای اسلامی آب‌پخش تصریح کرد: بدون تردید با همدلی و وحدتی که بین اعضای شورا، بخشداری، امام جمعه و سایر مسئولان وجود دارد می‌توانیم به سازندگی، عمران و آبادانی شهر امیدوارتر شویم.
رضایی خاطر‌نشان کرد: شورای شهر با تمام توان خود در خدمت شهرداری است تا در ایام نوروز بیشترین خدمات را به مسافران و مهمانان نوروزی بدهد.
وی گفت: طبیعتا با معرفی شهردار جدید روند خدمت‌رسانی به مردم در آب‌پخش تسریع می‌شود و شاهد خدماتی ارزشمند نیز به مهمانان نوروزی خواهیم بود.
رئیس شورای اسلامی آب‌پخش عنوان داشت: در سال همت و کار مضاعف باید از همه توان خود برای خدمتگزاری استفاده کنیم و هیچ فرصتی را از دست ندهیم.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد