ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

معاون فرماندار: مسئولان به شهر آبپخش توجه ویژه ای داشته باشند

معاون امور عمرانی فرماندار دشتستان در جلسه شورای اداری بخش آبپخش به اهمیت آبپخش در سطح منطقه به عنوان دومین شهر بزرگ شهرستان اشاره کرد و گفت : شهر آبپخش با توجه به موقعیت استراتژیکی و حساس خود در منطقه جایگاه ویژه ای دارد و باید مسئولین نگاه ویژه ای به این شهر داشته باشند.  

vq4djd25n9dzfou5oit6.jpg

 

کوروش دهقان عنوان داشت :در کلیه نقشه هایی که در ایام نوروز بین مسافران نوروزی توزیع خواهد شد شهرستان دشتستان به شش بخش تقسیم شده است که نام بخش آبپخش که  دارای جاذبه های گردشگری فراوانی است در این نقشه قید شده است. 

وی افزود : به مسئولین میراث فرهنگی و گردشگری استان اعلام کرده ایم در صورتی که نام بخش آبپخش در این نقشه نباشد ، به هیچ وجه در شهرستان دشتستان توزیع نخواهد شد و هر مدیری نقشه ای که بدون نام آبپخش باشد را بین مسافران نوروزی و گردشگران توزیع نماید با توبیخ کتبی فرمانداری روبرو خواهد شد. 

معاون فرماندار دشتستان از برگزاری نمایشگاه بهاره در آبپخش خبر داد و افزود : این نمایشگاه به صورت گسترده در مرکز شهرستان و آبپخش شروع به فعالیت خواهد کرد. 

دهقان اظهار داشت : کلیه امور ترافیکی و روشنایی پل کلل تا قبل از تحویل سال انجام خواهد شد تا مسافران محترم نوروزی بدون هیچ دغدغه ای از این مسیر سوق الجیشی عبور نمایند. 

وی در مورد معضل زمین های آبپخش گفت : طی جلسات مختلفی که با استاندار و معاونین ایشان و ریاست مسکن و شهرسازی استان داشته ایم قول داده اند در سال جدید و بعد از تحویل نقشه جامع شهر آبپخش مشکل زمین ها حل خواهد شد و استاندار به معاون عمرانی خود برای پیگیری این مساله سفارش اکید کرده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد