ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

آمادگی شبانه روزی مرکز بهداشت و درمان آبپخش در ایام نوروز

ندای آبپخش / سرپرست مرکز بهداشت و درمانی شهید بهشتی آبپخش در جمع خبرنگاران اظهار داشت : در کلیه ایام تعطیلات نوروز آماده خدمت رسانی به صورت شبانه روزی به هم میهنان عزیز هستیم.  

ip17wnvdux49cw48cli1.jpg

 عبدالحسین رستمی افزود : داروخانه مرکز بهداشتی درمانی شهید بهشتی و داروخانه دکتر دهداری که طرف قرارداد مرکز است در کلیه ایام تعطیلات آمادگی ارایه خدمات به مسافران محترم نوروزی و همشهریان گرامی را دارند. 

این مقام مسئول در رابطه با پاکسازی مغازه های شهر از مواد غذایی فاسد و تاریخ گذشته خبرداد و گفت : ماموران بهداشت محیط مرکز بهداشتی درمانی آبپخش با همکاری ماموران شبکه بهداشت و درمان دشتستان و نیروی انتظامی در طرح ضربت اقدام به جمع آوری مواد غذایی تاریح گذشته و فاسد کرده اند و تا کنون که ساعت 10 صبح است موفق به کشف و ضبط قریب به 60 کیلوگرم مواد غذایی فاسد در میان 158 مغازه تحت نظارت مرکز شده اند و این طرح تا بعد از ظهر ادامه دارد. 

وی همچنین از پاکسازی خوابگاه ها و مدارس محل اسکان نوروزی با اهداء مواد شوینده و بهداشتی به آموزش و پرورش خبر داد.  

رستمی خاطرنشان ساخت : ماموران بهداشت محیط مرکز بهداشت درمان آبپخش در کلیه ایام نوروز علی الخصوص روزهای 12 و 13 فروردین ماه تمام مراکز تفریحی را تحت کنترل خود دارند و با کسانی که اقدام به فروش مواد غذایی ناسالم کنند به شدت برخورد خواهد شد. 

این مقام مسئول خواستار تجهیز آتش نشانی در ایم نوروز برای کاهش تلفات حوادث خبر داد و عنوان داشت : مرکز بهداشت و درمانی شهید بهشتی آبپخش افدام به هماهنگی با اورژانس 115 جهت ارائه خدمات بیشتر به حادثه دیدگان نوروزی کرده است و در هر ساعت از شبانه روز آمادگی ارائه سرویس و خدمات را داریم. 

عبدالحسین رستمی خواستار همکاری نیروی انتظامی برای امنیت خانه های بهداشت در ایام نوروز شد. 

رستمی ادامه داد : کلیه حادثه دیدگان چهارشنبه سوری و کسانی که در ایام نوروز دچار سوختگی می شوند مستقیما به بیمارستان سوانح سوختگی گناوه اعزام خواهند شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد