ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

بوستانی : شهرداری و شورای اسلامی با اداره برق همکاری بیشتری کنند

ندای آبپخش / رییس اداره برق آبپخش در جلسه شورای اداره بخش آبپخش به بیان عملکرد اداره در راستای ورود به سال نو پرداخت و  گفت : در ایام نوروز شاهد روشنایی شهر برای جذاب تر شدن محیط عبور مسافران خصوصا بلوار اصلی شهر خواهیم بود.  

k7o484htg78rkyh9fu7s.jpg

 

عبدالرسول بوستانی اظهار داشت : شبکه روشنایی اول شهر که به علت سرقت سیم های برق شاهد خاموشی در ورودی شهر بودیم با پیگیری های صورت گرفته و دستور بخشدار محترم در حال ترمیم می باشد و تلاش داریم حد اقل 80 درصد آن مورد تعمیر و بازسازی قرار گیرد. 

بوستانی اضافه کرد : لامپ های بلوار انقلاب که در گذشته به صورت ضربدری روشن بوده اند از ابتدای بلوار تا بانک ملی به صورت کامل روشن شده اند. 

این مقام مسئول از مسئولین شورای اسلامی و شهرداری خواست : جهت تامین روشنایی هرچه یبشتر شهر با این اداره همکاری و تعامل هر چه بیشتر را داشته باشند. 

وی در رابطه با انتقادات مطرح شده خاطرنشان کرد : محدوده فعالیت ناحیه برق آپخش فقط محدود به بخش نیست و قسمت هایی از بخش های شبانکاره و دیگر بخش های همجوار را نیز شامل می شود. 

بوستانی عنوان داشت :وسایل و امکانات ما محدود است و جوابگوی همه خواست ها و نیازهای مردم نیست و بابت قصور و کوتاهی اداره برق از همه مردم پوزش می طلبم و مردم بدانند که اداره برق آبپخش تا آخرین حد توان به آنها خدمت رسانی خواهد کرد. 

وی در همین رابطه عنوان داشت : شهرداری و شورای اسلامی آبپخش مانند سایر نواحی تابعه حوزه برق آبپخش می توانند جهت تامین روشنایی شهر با ما همکاری داشته باشند تا شاهد افزایش روزافزون روشنایی در آبپخش باشیم.  

مهندس بوستانی در خبری خوش گفت : اتفاقات برق آبپخش در ایام نوروز به 24 ساعته آمادگی رفع مشکلات مربوط به برق و مشکلات شبکه های برق را دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد