ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

حجه الاسلام رستگار: ایران حرف اول را در منطقه می‌‍‌زند

حجت‌الاسلام عبدالرضا رستگار صبح امروز در دومین یادواره سرداران و 10 تن از شهدای روستاهای شهرستان دشتی اظهار داشت: شهادت دارای ویژگی‌هایی است که تمام ائمه معصومین (ع) عاشق آن بودند.


وی با بیان اینکه همه اولیا الهی بدون استثنا عاشق شهادتند، ادامه داد: امام حسین (ع) هرچه به شهادت نزدیک‌تر می‌شدند چهره‌اش برافروخته‌تر می‌شد.
نماینده ولی فقیه در سپاه امام صادق (ع) تصریح کرد: دشمن از واژه شهادت می‌ترسد و وحشت دارد زیرا در هر کجا که تفکر شهادت طنین‌انداز شود، اسارتی برای آن ملت‌ها به وجود نمی‌آید.
رستگار با بیان اینکه شهادت چه ویژ‌گی دارد که دشمن از این واژه در هراس است، گفت: برای اینکه این تفکر و اندیشه را تحریف کند در دوران دوم خرداد اصلاح طلبان تحت عنوان خشونت طلبی بچه‌های بسیج و شهدا را متهم می‌کردند.
وی ادامه داد: مردان الهی عاشق و دلباخته شهادت هستند و شیاطین، دشمنان و دوستان آنها در طول تاریخ وحشت زده و هراسناک از اندیشه و تفکر شهادت بوده‌اند.
رستگار به تفکر و اندیشه شهید اشاره و افزود: تفکر و اندیشه شهید، تفکر و اندیشه انسان عاشق، عارف و انسان مصلح است زیرا انسان عاشق غیر از رضایت معشوق چیزی نمی‌خواهد و خود را نمی‌بیند و وجود خودش را فنای در معشوق می‌بیند و انسان مصلح نمی‌تواند با ظلم، ستم و چپاول سازگاری داشته باشد و همواره دنبال اصلاح جامعه و مبارزه با ظلم، ستم و استکباراست.
نماینده ولی فقیه در سپاه امام صادق (ع) بوشهر یادآور شد: بعد از 1400 سال هنوز وقتی که نام حسین (ع) می‌آید انسان‌های عاشق و دلباخته اشک در چشمانشان حلقه می‌زند و آرزو دارند آن مسیری را که اباعبدالله رفته است بروند ولی استکبار جهانی بعد از 1400 سال هنوز از نام حسین می‌ترسد چون حسین بنیانگذار مکتبی است که به اعتراف تمام تحلیلگران برترین تفکر و اندیشه است.
وی خاطر نشان کرد: فکویاما کسی است که بعد از فروپاشی شوروی کتابی نوشت به نام پایان تاریخ و پیام این کتاب این بود که تمام مکاتب الهی به بن بست رسیده است و تنها تفکر و اندیشه‌ای که می‌تواند بشریت را نجات ببخشد لیبرال دمکراسی است.
رستگار یادآور شد: همین فکویاما در جلسه کنگره شیعه‌شناسی صهیونیست‌ها مطالبی دارد که حکایت از یک اعتراف بزرگ و مفقود شدن تریلیون‌ها دلار در بانک‌های ایالات متحده آمریکا دارد یعنی آغاز فروپاشی این کشور و می‌گوید ما در حالی شاهد فروپاشی آمریکا هستیم که تشیع بسان یک پرنده با دو بال سرخ و سبز در حال اوج گرفتن است.
وی ادامه داد: این نظریه‌پرداز بزرگ غرب می‌افزاید بال سرخش ریشه در عاشورا دارد و آن را مقاوم، شکست‌ناپذیر و استوار کرده است و بال سبزش ریشه در مهدویت دارد که او را امیدوار و بالنده و زنده کرده است و این پرنده زرهی دارد به نام ولایت که او را شکست ناپذیرکرده است.
نماینده ولی فقیه در سپاه امام صادق (ع) بوشهر گفت: تحولات بین‌المللی و منطقه‌ای مرهون خون شهدا است و امروز تمام کشورهایی که هم پیمان با استکبار جهانی بودند همه متزلزل شدند و به همین زودی شاهد تحولات بزرگی هستیم.
وی افزود: با وجود تلاش‌هایی که آمریکایی‌ها انجام می‌دهند اما به لطف الهی آنکه که حرف اول را می‌زند جمهوری اسلامی است.
رستگار یادآور شد: از آقای کسینجر سؤال کردند شما چرا روس، چین، هند و اروپای اتمی را تحمل می‌کنید اما جمهوری اسلامی هسته‌ای را نمی‌توانید تحمل بکنید گفت دلیلش این است که هیچ کدام از این کشورها عقبه ایدئولوژیکی ندارند اما جمهوری اسلامی ایران عقبه ایدئولوژکی دارد و وقتی ما می‌گوییم دهکده جهانی یک کدخدا بیشتر نمی‌خواهد و آن هم باید ما آمریکایی‌ها باشیم ولی جمهوری اسلامی ایران و اندیشه مهدویت 1400 سال پیش گفته است که آینده جهان و حکومت جهانی متعلق به اوست و ما به این خاطر نمی‌توانیم جمهوری اسلامی را تحمل کنیم.
وی تصریح کرد: امروز تمام تحلیلگران آمریکایی و اروپایی در تمام کشورها به این جمع‌بندی رسیده‌اند که تحولات منطقه نشات گرفته از بیداری اسلامی است که با ظلم و ستم مخالف است و سال‌های سال دنیا تجربه کرده اسلام آمریکایی را که جز تابعیت از آمریکایی‌ها و ذلت مسلمان‌ها چیزی به ارمغان نیاوردند اما بیداری اسلامی و اسلام سیاسی که مرهون خون شهدا و تلاش‌های حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری و بصیرت شما مردم ایران اسلامی است امروز دنیای استکبار را متزلزل کرده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد