ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

آبیاری حقوق ما را را نادیده گرفته است

ندای آبپخش / همزمان با برگزاری آخرین جلسه شورای اداری بخش آبپخش در سال 1389 یکی از باغداران به طور کاملا غیر منتظره وارد سالن اجتماعات شهرداری آّپبخش که محل برگزاری جلسه شورای اداری بود شد و با اجازه از مسئولین به بیان برخی مسایل و مشکلات باغداران پیرامون مساله واگزاری سهام شرکت بهرهبرداری آب منطقه ای پرداخت.

حقوق مردم نادیده گرفته شده است

کرامت با بیان اینکه در  واگزاری شرکت بهره برداری آب منطقه ای ( آبیاری آبپخش ) حقوق باغدارامن و اهالی منطقه نادیده گرفته شده است ابراز داشت : کلیه باغداران منطقه که بیشترین ارتباط را با این شرکت دارند در جریان این واگزاری قرار نگرفته اند و این امر نمود عینی نادیده گرفتن قشر زحمتکش باغداران است.

چه کسی مسئولیت اقدارات بعدی را بر عهده خواهد گرفت؟

این کشاورز معترض ادامه داد : چه کسی نتیجه اقدامات بعدی را که می تواند در اثر نارضایتی مردم به وقوع بپیوندد را خواهد داد.

این شهروند در همین زمینه ابراز داشت : انجام این کار بدون شک اعتراضات بعدی شهروندان و باغداران منطقه را بر عهده خواهد داشت و رضایت مردم را در این زمینه کسب کرد.

مسئولین در مقابل مردم ایستادگی می کنند

این فرد که برای بیان مشکلات باغداران در جلسه شورای اداری حضور یافته بود عنوان داشت : وقتی مردم برای بیان مشکلات خود نرد مسئولین می روند برخی از آنها با بی احترامی به مراجعین در مقابل آنها ایستادگی می کنند و پاسخ درستی به آنها نمی دهند.

وی با بیان اینکه دولت دکتر احمدی نژاد بیشترین تلاش را برای احیای عدالت اجتماعی داشته است و بی احترامی به ارباب رجوع در ادارات هیچ جایگاهی ندارد گفت : از مسئولین می خواهیم از حقوق مردم دفاع کنند.

این شهروند ادامه داد : هیچ کدام از ملت بی احترامی را بر خود نمی تابند و در صورت تکرار مجدد به مسئولین بالاتر اعتراض و شکایت خواهیم کرد.

در پایان کوروش رستمی -بخشدار آبپخش- قول مساعد داد جهت کاهش مشکلات اهالی منطقه تمام تلاش خود را خواهد کرد.

لازم به ذکر است این فرد معترض عضو شورای اسلامی شورای بنار و از اعضای شورای اداری بخش می باشد که با توجه به وجد نخلستان های فراوان در حاشیه روستای تحت نظارتش به بیان مشکلات باغداران پرداخته است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد