ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

حجه الاسلام رستگار:این استان پیشقراول مبارزه با استکبار است

مسوول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: مردم این استان پیشقراولان مبارزه با استکبار جهانی هستند.

حجت الاسلام عبد الرضا رستگار  در نشست برنامه ریزی کاروان های راهیان نور استان بوشهر افزود:در 200 سال اخیر مردم استان بوشهر چهار بار در مقابل تهاجم انگلیس، پرتغال، امریکا و رژیم بعث عراق از کیان کشور دفاع کرده اند.
وی با بیان اینکه راهیان نور تاثیرگذار ترین اردوهای معنوی،ارزشی، آموزشی و سیاحتی است اظهارداشت:حضور در سرزمین های دوران دفاع مقدس باعث روحیه نشاط و معنویت در افراد می شود.
رستگار یادآورشد:رزمندگان استان بوشهر در دوران دفاع مقدس افزون بر حضور در کنار رزمندگان در مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور در آبهای خلیج فارس نیز از تمامیت ارضی کشور پاسداری کردند.
وی اضافه کرد: هم اکنون نیز بسیجیان استان بوشهر با تمام وجود در مقابله با استکبار جهانی ایستاده اند طوری که شاخصه این استان ولایتمداری مردم آن است.
رستگار با اشاره به اینکه استان بوشهر امسال به استان های میزبانی کاروان های راهیان نور اضافه شده است گفت:از مردم سراسر میهن اسلامی دعوت می شود با سفر به این استان افزون بر جاذبه های دینی از جزیره خارک بعنوان محل اعزام کاروان های راهیان نور نیز بازدید کنند.
فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر نیز گفت: این استان در سال 89 مقام نخست اعزام کاروان های راهیان نور به جنوب کشور را کسب کرده است.
سردار فتح الله جمیری افزود: بوشهر، تهران، اصفهان و خوزستان چهار استان برتر در زمینه اعزام کاروان های راهیان نور بودند.
وی اضافه کرد: پارسال 42هزارو 500 بسیجی استان بوشهر به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند و براساس برنامه ریزی پیش بینی می شود امسال این رقم به بیش از 45هزار نفر افزایش یابد.
 جمیری یادآورشد:باتوجه به ساخت ارودگاه حضرت فاطمه (س) در منطقه مارد خوزستان در زمینه اسکان بسیجیان استان بوشهر مشکلی وجود ندارد.
وی ادامه داد: وجود گلزار شهدای گمنام شرق کارون در کنار این ارودگاه باعث شده تا پارسال 27 هزار بسیجی از سراسر کشور از این منطقه بازدید کنند که پیش بینی می شود امسال این رقم به بیش از 100هزار نفر افزایش یابد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد