ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

سید محمود موسوی با 3 استراتژی شهردار آّبپخش شد

ندای آبپخش /پس از مدت ها انتظار پس از عزل عبدالرسول استادزاده از سمت شهردار آبپخش صبح امروز جلسه معارفه شهردار جدید آبپخش با حضور جمعی از مسئولین شهرستان و بخش در سالن اجتماعات شهرداری آبپخش برگزار شد.

در این جلسه سید محمود موسوی که در نشست مطبوعاتی رییس شورا پس از برکناری شهردار سابق معرفی شده بود با حکم استاندار در منصب شهرداری آبپخش قرار گرفت.

سید محمود موسوی شهردار جدید آبپخش در سخنانی به بیان برنامه های برای اداره شهرداری آبپخش پرداخت و عنوان داشت : بر سه پایه تکریم ارباب رجوع ، اتمام پروژه های نیمه کاره یا راکد و تعامل و همکاری با ادارات علی الخصوص بخشداری آبپخش پیشنهاد  شورای شهر بریا پذیرش سمت شهرداری آبپخش را پذیرفته ام.

-سرپرست فرمانداری دشتستان- در این جلسه با بیان رضایت همه جانبه مردم و مسئولین از شهرداری آبپخش در دوره های مختلف از فعالیت کلیه شهرداران گذشته تقدیر و تشکر به عمل آورد و ابراز داشت : شهر آبپخش دومین شهر بزرگ شهرستان می باشد و با توجه به موقعیت استراتژیکی خود نقش ویژه ای در منطقه ایفا می کند و از آقای موسوی می خواهیم با تلاش شبانه روزی خود زمینه را برای پیشرفت و اعتلای هر چه بیشتر آبپخش فراهم آورد.

بخشعلی دهقائدی با توجه به اهمیت نوروز در تاریخ ، فرهنگ ، دین ، نیاکان ما و ... گفت : شهر آبپخش موقعیت جغرافیایی بسیار حساس و مناسبی دارد  و در ایام نوروز مسافران و گردشگران بسیاری را به خود جذب می کند ، لذا از شهردار محترم می خواهیم زمینه را برای پذیرایی بیشتر و بهتر از سال های گذشته از مسافران نوروزی فراهم کنند.

کوروش رستمی  از زحمات بی شائبه و شبانه روزی شهردار سابق و سرپرست شهرداری آبپخش تقدیر و تشکر به عمل آورد و انتصاب مدیری کارآمد همچون آقای موسوی را به شهروندان و مسئولین شهر آبپخش تبریک گفت.

بخشدار آبپخش اظهار داشت : از آقای موسوی می خواهیم با همت ، تلاش و پشتکار بیش از پیش زمینه را برای پیشرفت و اعتلای آبپخش عزیز فراهم آورد.

رستمی عنوان داشت : از فرماندار محترم و معاونت محترم عمرانی می خواهیم با تخصیص اعتبارات ویژه زمینه را برای رفع نیازهای شهر آبپخش فراهم آورند و توجه ویژه ای به شهر و شهرداری آبپخش داشته باشند.

مصطفی رضایی رییس شورای اسلامی شهر آبپخش خاطرنشان ساخت : باید از آقای موسوی به خاطر پذیرش مسئولیت سنگین و حساس شهرداری آبپخش تقدیر و تشکر به عمل آوریم.

وی همچنین از زحمات آقای جهانگیری سرپرست شهرداری آبپخش تقدیر و تشکر بعمل آورد.

عطا جهانگیری در حاشیه این جلسه به بیان عملکرد خود در دوره سه ماهه سرپرستی شهرداری پرداخت و گفت : در این دوره اکثر قریب به اتفاق پروژه های عمرانی آبپخش فعال شده اند و از پیشرفتی نردیک به صفر به 65 درصد پیشرفت فیزیکی رسیده اند.

جهانگیری ادامه داد : در دوره سرپرستی شهرداری آبپخش و قبل از آن تمامی تلاش خود را برای پیشرفت آبپخش عزیز انجام داده ام و از این پس هم با تمام وجود برای پیشرفت و اعتلای آبپخش در هر پست و سمتی با آقای موسوی همکاری خواهم کرد.

در پایان جلسه بخشدار آّپخش حکم استاندار بوشهر که موسوی را ر سمت شهردار آّپخش منصوب کرده بود را قرائت کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد