ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

نمایشگاه بهاره در آبپخش شروع به فعالیت کرد

fxeza75lywylias7yry.jpg

ندای آبپخش / صبح امروز شرکت کوچ ایل قشقایی با همکاری بخشداری ، شورای اسلامی و شهرداری آبپخش اقدام به برپایی نمایشگاه بهاره در پارک خضراء آبپخش جهت استفاده شهروندان آبپخشی نمود.

مدیر نمایشگاه در گفتگو با خبرنگار ندای آبپخش اظهار داشت : محصولات این نمایشگاه در 3 قالب هنر ، صنایع دستی و سوغات استان های کشور قابل عرضه به شهروندان آبپخشی می باشد.

وی با اشاره به اینکه در روزهای آینده غرفه هایی مربوط به اکثر استان ها در این نمایشگاه برپا خواهد شد افزود : هم اکنون غرفه هایی مربوط به استان های آذربایجان شرقی ، لرستان ، قم ، کرمانشاه ، ، خراسان شمالی ، جنوبی و رضوی ، فارس ، همدان ، خورستان و یک چادر ایل قشقایی در حال پذیرایی از شهروندان و مهمانان نوروزی آبپخشی می باشند.

کاظمی ادامه داد : محصولات نمایشگاه 10 الی 20 درصد پایین تر از قیمت بازار به شهروندان عرضه خواهد شد و این نمایشگاه تا روز 14 فروردین ماه در آبپخش به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

علی اصغر کاظمی در پاسخ به خبرنگار ما مبنی بر اینکه در سایر ایام سال اقدام به برگزاری نمایشگاه در آبپخش خواهسد کرد یا نه ؟ پاسخ داد : شرکت ایل قشقایی در دی ماه 88 نیز در آبپخش اقدام به برگزاری نمایشگاه کرده است و در صورت حمایت مسئولین دوباره هم در آبپخش نمایشگاه های متعددی برپا خواهیم کرد.

کاظمی در پایان از بخشدار آبپخش ، شهرداری و شورای اسلامی که زمینه را برای برگزاری نوروزی این نمایشگاه فراهم کرده بودند تقدیر و تشکر به عمل آورد.

لازم به ذکر است بخشدار ، رییس شورای اسلامی، شهردار و اعضای گروه خبری ندای آبپخش آبپخش در اولین روز از فعالیت این نمایشگاه به بازدید از نمایشگاه پرداختند.

برای دیدن عکس ها به ادامه مطلب رجوع کنید.


fxeza75lywylias7yry.jpg

yk9qcxvblio9vv95fq2.jpg

fgnvbxn749nw4vm4vhh.jpg
5pbfmzvihgxmim7pcik.jpg

6fpcnnkfc03hwuvocgod.jpg

ik9p5so6wvypuwgxzem.jpg
f15cvhvyrjqhis4u5sxv.jpg
vhqf8tx3hqp888t3hj3o.jpg
xavkdc7a4kp8yp5377x.jpg
5pbfmzvihgxmim7pcik.jpg
0l5ubuf5146g4w2hjda.jpg

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد