ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

نظارت 24 ساعته ماموران بهداشت محیط از مراکز پخش مواد غذایی

مسئول بهداشت محیط مرکز بهداشتی درمانی شهر آبپخش در گفتگو با خبرنگار ندای آبپخش وضعیت بهداشتی شهر آبپخش را در ایام تعطیلات نوروزی مناسب دانست و اظهار داشت : کلیه مراکز پخش مواد غذایی مورد بازرسی قرار گرفته اند و هیچ مشکل خاصی مشاهده نشده است. 

 

 

خانم بازیار افزود: در طرح ضربت که در در روزهای پایان سال قبل از تعطیلات نوروز برگزار شده بود بالغ بر 70 کیلوگرم مواد غذایی فاسد و تاریخ مصرف گذشته کشف و امحاء شد.

بازیار در رابطه با وضعیت بهداشتی پارک خضراء آّپخش که مرکز اسکان مسافران نوروزی می باشد گفت : وضعیت بهداشتی پارک خوب است و فضا برای استقبال از مسافران نوروزی مناسب می باشد.

این مقام مسئول یادآور شد : از نمایشگاه بهاره بازدید شد و درباره مسائل بهداشتی به مسئولین نمایشگاه و غرفه داران تذکر دادیم و در نمایشگاه بعدی کلیه غرفه های عرضه مواد غذایی باید کارت بهداشت داشته باشند.

مسئول بهداشت محیط مرکز بهداشتی درمانی شهید بهشتی آبپخش خاطرنشان کرد : زباله دکه های پخش مواد غذایی واقع در ورودی شهر جمع آوری نشده است و از شهرداری می خواهیم نسبت به جمع آوری آنها اقدام کند.

بازیار تصریح کرد : گشت  ماموران بهداشت محیط در تمامی ساعات روز انجام می شود و تمام تلاش خود را برای جلوگیری از پخش مواد غذایی ناسالم در ایام شلوغ نوروز که آبپخش پذیرای میهمانان نوروزی زیادی است ،انجام خواهیم داد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد