ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

اسکان 22هزار فرهنگی در ستاد اسکان استان بوشهر


ندای آبپخش/مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت :  از ابتدای تعطیلات نوروزی تا پایان روز نهم فروردین ماه بیش از 22 هزار خانواده فرهنگی در ستاد اسکان مهمانان نوروزی استان بوشهر پذیرش شدند و از امکانات اقامتی و پذیرایی و سرویس‌های این اداره کل بهره‌مند شدند.  

 58qassqro85dl44b9uf.jpg


  محمد حاجی‌زاده در بازدید از کمپینگ‌های مهمانان نوروزی در بردخون اظهار داشت: تعداد بیش از 134 هزار نفر از فرهنگیان و بیش از 21 هزار نفر از افراد غیر فرهنگی در مدارس و اماکن اقامتی آموزش و پرورش استان بوشهر اسکان داده شدند و سرویس‌های لازم نیز به آنها ارائه شد.
وی گفت : استان بوشهر دارای جاذبه‌های گردشگری و توریستی زیادی است و تعداد زیادی از خانواده‌های فرهنگیان از سراسر کشور با ورود به استان بوشهر از این جاذبه‌ها بازدید کردند.
حاجی زاده افزود: اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر و ادارات تابعه در بخش‌ها و شهرستان‌ها با همه توان و ظرفیت خود برای پذیرایی و اسکان مهمانان نوروزی وارد عمل شدند و موفق شده‌ایم رضایت خاطر همه مهمانان را فراهم کنیم.
وی ادامه داد: بیش از 4 هزار خانواده غیرفرهنگی نیز توسط این اداره کل سرویس‌دهی شدند و همه مهمانان از پذیرایی و امکانات موجود رضایت کامل دارن
د                                                                           

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد