ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

هفته آینده پروژه ساماندهی گلزار شهدای آبپخش گلنگ زنی می شود

ندای آبپخش / بخشدار آبپخش صبح امروز در حاشیه جلسه سامان دهی قبور مطهر شهدا در جمع خبرنگاران اظهار داشت : تا کنون پیگیری های زیادی جهت بازسازی گلزار مطهر شهدا در سه محله درواهی صورت گرفته و هم اکنون گلزار شهدای محله درواهی که از قبل در برنامه گنجانده شده بود به پیمانکار تحویل داده شده است و هفته آینده با حضور مسئولین و خانواده محترم شهدا کلنگ زنی خواهد شد.

w6yvn0pcd3ewerpvzbk8.jpg

رستمی اظهار داشت : جهت ساماندهی گلزار شهدار دو محله قلایی و بهرام آباد پیگیری هایی صورت پذیرفته است که نتایج خوبی در پی داشته است.

وی یادآور شد : هر آبادانی در گرو تخریب است و برای ساماندهی گلزار شهدای محله درواهی نیز گلزار فعلی تخریب خواهد شد و در آینده ای نزدیک گلزاری زیبا و در خور شان شهدا ، همانند گلزار شهدای مرکز شهرستان در آبپخش ساخته خواهد شد.

کوروش رستمی عنوان داشت : تا کنون پیگیری هایی جهت سامان دهی قبور مطهر شهید رضایی منفرد و شریفی که گلزارهای تک مزاری هستند صورت پذیرفته است و ماتید می رود همزمان با ساماندهی گلازر شهدای محله درواهی گلزارهای تک مزاری هم ساخت و سامان دهی شوند.

این مقام مسئول از شهردار و شورای اسلامی خواست تا جهت تسریع در اتمام این پروژه امکانات شهرداری را در اختیار پیمانکار قرار دهند.

بخشدار آبپخش حمایت خانواده شهدا از اجرای این طرح را از عوامل اصلی تسریع در انجام این پروژه خواند و از خانواده محترم شهدا خواست تا با همدلی مسیر را برای انجام این طرح هموار سازند.

کوروش رستمی ادامه داد : تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا قبور اموات اطراف گلزار شهدا دچار آسیب و خسارت نشوند.

وی اظهار داشت : امید داریم در سال جهاد اقتصادی با همت مضاعف و کار مضاعف زمینه را برای آبادانی هر چه بیشتر آبپخش مهیا کنیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد