ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

آسفالت خیابان آیت الله مهدوی نیازمند ترمیم است.

ندای آبپخش / خیابان آیت الله مهدوی یکی از خیابان های شلوغ و پرتردد آبپخش است که آسفالتی بسیار قدیمی دارد.

divarclczww39y11dlq.jpg

در اواخر سال گذشته مسیر ابتدایی خیابان آیت الله مهدوی (از ابتدای شرکت بسته بندی خرمای آبپخش تا پایان دیوار اداره آب روستایی (آبفار) آّپخش) آسفالت شد ولی متاسفانه قطعه اصلی خیابان که منازل و ساختمان های مسکونی و تجاری فراوانی در آن وجود دارد مورد ترمیم و بازسازی قرار نگرفت.

جمعی از اهالی این خیابان در پیام های مکرر با مدیریت گروه خبری ندای آبپخش خواستار ترمیم آسفالت این خیابان که از قدیمی ترین آسفالت های شهر آبپخش است شدند.

یکی دیگر از درخواست های اهالی این خیابان که بارها مطرح شده است مربرط به ساخت روپوش مربوط به چاهی که با لاستیک و شاخ و برگ درختان پوشانده شده است و به دفعات مشکلاتی را بریا شهروندان به وجود آورده است شدند.

be1du612qrwd4gzqz.jpg

ایجاد روشنایی در مسیر پشت دیوار اداره آب روستایی آبپخش و کوچه خانه های سازمانی آموزش و پرورش که منتهی به خیابان های معبم و آیت الله مهدوی می باشد از دیگر خواسته های مردم شریف آبپخش از شهردار محترم و اعضای محترم شورای اسلامی می باشد.

از شهردار محترم و اعضای محترم شورای اسلامی که همیشه پاسخگوی نیازهای شهروندان می باشند می خواهیم در راستای رفع مشکلات اهالی خیابان آیت الله مهدوی مبادرت ورزند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد